اخبار سیاسی

امیرعبداللهیان: ظرف 48 ساعت آینده با همتای سعودی درباره نهایی کردن زمان و مکان دیدارمان گفت وگو می کنم

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: قرار است برای نهایی کردن زمان و مکان ملاقات با همتای عربستانی خود تا 48 ساعت آینده به صورت تلفنی رایزنی و گفت و گو کنیم.

13 فروردین 1402

ضرغامی: پول نداریم خانه های بافت تاریخی شیراز را بازسازی کنیم

عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در صفحه مجازی ویدئویی از اولین سفرش به شیراز و بازدیدش از بافت تاریخی منتشر کرد وبا انعکاس تصاویری از مردمی که در بافت زندگی می نمایند نوشت: این روز ها موضوع بافت تاریخی شیراز مورد بحث کارشناسان...

5 اسفند 1401

محله تهرون قشنگه کجاست؟، حمام150 ساله در ارتفاعات مرکز

طی سال های گذشته در ضلع جنوبی میدان پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری ساخته شده است؛ مجموعه ای از تضاد ها در کنار امامزاده که این محله را بیش از پیش در منطقه یک خاص نموده است.

2 بهمن 1401

12 خودروی تازه وارد بازار می گردد

وزیر صمت از ورود 12 خودروی تازه به کشور اطلاع داد و گفت این حجم از فراوری و واردات در خودرو بی سابقه بوده است.

22 دی 1401

لزوم رسیدگی به مسکن کارمندان شهرداری تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: ضروری است که به مسکن پرسنل توجه بیشتری گردد، خصوصا افرادی که فاقد مسکن هستند و در شرایط سخت استیجاری به سر می برند.

3 آذر 1401

پرداخت تسهیلات درآمدزایی به دهیاری های چهارمحال و بختیاری

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا های استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات مورد احتیاج برای اجرای طرح های درآمدزایی پایدار به دهیاری های استان پرداخت خواهد شد.

29 مهر 1401

خرید تضمینی 30 درصد زیتون طارم به وسیله جهاد کشاورزی زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای متعادل سازی قیمت ها تصمیم گرفته شد تا 30 درصد زیتون تولیدی در طارم از سوی سازمان جهاد کشاورزی خرید تضمینی گردد.

18 مهر 1401

چالش تغییر اقلیم و پاییز کم بارش پیش روی کشور، تجهیزات هواشناسی چه زمانی تکمیل می گردد؟

در حالی که نیمی از ماه مهر می گذرد اما هنوز خبری از بارش های پاییزی نشده و بسیاری از کارشناسان دلیل آن را تغییر اقلیم عنوان می نمایند.

15 مهر 1401

سری ردمی نوت 12 احتمالاً ماه آینده عرضه خواهد شد

شیائومی پس از معرفی گوشی های بسیار زیادی تحت عنوان سری ردمی 11، اکنون خود را برای معرفی از سری ردمی نوت 12 در آینده ای نزدیک آماده می نماید. طبق یک گزارش نو، گفته می گردد سری ردمی نوت 12 پیش از جشنواره خرید Double 11 در چین عرضه می گردد. برای کسانی که نمی دانند...

5 مهر 1401

پساب فاضلاب تصفیه خانه کازرون، برای استفاده صنعتی به بخش خصوصی واگذار می گردد

مدیر عامل شرکت آبفا فارس گفت: تفاهم نامه جهت فراهم ساختن زمینه واگذاری پساب فاضلاب شهر کازرون به بخش خصوصی به منظور اجرای سیاست های راهبردی یکپارچه منابع آب و مدیریت بهینه آبهای زیرزمینی منعقد شده است.

27 شهریور 1401

خبر خوش؛ فاصله تهران ، تبریز با این خط ریلی 5 ساعت کاهش می یابد

معاون وزیر راه و شهرسازی خط ریلی بستان آباد - تبریز را یکی از 5 پروژه اولویت دار کشور دانست و گفت: این خط آهن که طی چند ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد به طول 44 کیلومتر، میان بر است و می تواند زمان سفر از تبریز به تهران را 4 تا 5 ساعت کاهش دهد.

26 شهریور 1401

قطع همکاری تنها شرکت خارجی تست خودرو با ایران

در جلسه کارگروه تخصصی شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران، خودروسازان به نقد بازگشت و احیای برخی از استانداردهای اجباری که اواخر سال 98 تعلیق شده بود پرداختند و با اعلام اینکه تحریم ها، سدی بلند پیش روی پیاده سازی برخی از استانداردهای اجباری...

15 مرداد 1401

نگاهی به دیدنی های زیبای کشور سودان

سودان با کشورهای مهمی همانند مصر، چاد، اتیوپی، لیبی، اریتره و سودان جنوبی هم مرز است این جمهوری یکی از جمهوری های ارزشمند در آفریقا می باشد که دارای جذابیت های طبیعی و توریستی است و می تواند یکی از مقاصد گردشگری در این قاره باشد. این منطقه به علت برخورداری...

12 مرداد 1401

نایب رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق فراوری مجلس: برترین راه چاره برای ساماندهی بازار و صنعت خودروسازی واردات است

پایین بودن کیفیت خودرو های داخلی از معضلاتی است که تقریباً اکثریت قریب به اتفاق مشتریان و متقاضیان خودرو بر روی آن اتفاق نظر دارند. اگرچه بر حسب قدرت خریداران و جامعه هدف فراوریات، شاهد تنوع گوناگونی از خودرو ها هستیم که به هر ترتیب هر فرد و گروهی بنابر...

8 مرداد 1401

معاون وزیر بهداشت: 76 درصد بیماری ها در کشور غیرواگیر هستند

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 76 درصد بار بیماری ها در کشور به بیماری های غیرواگیر اختصاص دارد که بار اقتصادی بسیار در پی دارند.

20 تیر 1401

آیا یارانه خرداد قابل برداشت است؟

به گزارش خبرنگاران، با اجرای برنامه اصلاح ارز ترجیحی دولت، در روزهای گذشته مردم به دو گروه تقسیم شدند، یکی آنهایی که یارانه نو را گرفته اند و دیگری آنها که به نگرفتن یارانه معترضند. اما شرایط در خصوص یارانه خرداد چگونه است؟

14 تیر 1401

پورابراهیمی: دولت ظرفیت پرداخت یارانه را به 95 درصد افزایش دهد

رئیس کمیسیون مالی مجلس تأکید کرد که همه آحاد جامعه به جز درصدی امکان استفاده از یارانه را خواهند داشت و مشمول دریافت کالا های اساسی می شوند، پس نگران نباشند.

13 تیر 1401

وزیر نفت: چند برابر قرارداد توتال، قرارداد سرمایه گذاری امضا کردیم

خبرنگاران - وزیر نفت گفت: دولت گذشته هشت سال کشور را معطل امثال شرکت فرانسوی توتال کرد، اما اکنون می بیند شرکت های بزرگ دیگری آمده اند و در مجموع چند برابر وعده بی عمل توتال، حاضر به سرمایه گذاری شده اند و قرارداد هم امضا نموده اند.

11 تیر 1401

ثبت نام بیش از 27هزار خرم آبادی در سامانه نهضت ملی مسکن

فرماندار خرم آباد گفت: 27 هزار و 800 نفر در این شهرستان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

7 تیر 1401

عضو حقیقی شورای اطلاع رسانی دولت منصوب شد

سپهر خلجی عضو حقیقی شورای اطلاع رسانی دولت شد.

6 تیر 1401
تعداد: (155)