خرید تضمینی 30 درصد زیتون طارم به وسیله جهاد کشاورزی زنجان

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای متعادل سازی قیمت ها تصمیم گرفته شد تا 30 درصد زیتون تولیدی در طارم از سوی سازمان جهاد کشاورزی خرید تضمینی گردد.

خرید تضمینی 30 درصد زیتون طارم به وسیله جهاد کشاورزی زنجان

طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در روز های گذشته جلساتی با وزیر و معاونان وزیر در مورد واردات روغن زیتون با تعرفه بالا برگزار گردید تا همین تعرفه بالا مانع واردات روغن زیتون به کشور شده و در مقابل آن صادرات روغن زیتون تسهیل گردد.

او با بیان اینکه به جمع بندی خوبی در این خصوص رسیده ایم، اضافه نمود: از هفته پیش رو 30 درصد زیتون تولیدی شهرستان طارم که تقریبا معادل 30 هزار تن خواهد بود به وسیله جهاد کشاورزی استان خرید تضمینی خواهد شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت خرید تضمینی زیتون 25 تا 30 هزار تومان خواهد بود، با این حال، خبر خوب به کشاورزان طارمی این است که زیتون جزو کالا های اساسی همچون گندم در نظر گرفته خواهد شد و نگاه ویژه به این محصول خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بر اساس برآورد های اجرا شده سال جاری بیش از 100 هزار تن محصول از باغات زیتون طارم برداشت می گردد.

وبلاگ افراگرافیک زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خرید تضمینی 30 درصد زیتون طارم به وسیله جهاد کشاورزی زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید تضمینی 30 درصد زیتون طارم به وسیله جهاد کشاورزی زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید