اخبار مجلس

ثبت نام بیش از 27هزار خرم آبادی در سامانه نهضت ملی مسکن

فرماندار خرم آباد گفت: 27 هزار و 800 نفر در این شهرستان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

7 تیر 1401

کنکور کارشناسی ارشد بدون تعویق برگزار می گردد

سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور کارشناسی ارشد سال 1401 بر اساس برنامه ریزی های از پیش اعلام شده در تاریخ مقرر و بدون تعویق برگزار می گردد.

21 خرداد 1401

سوءتغذیه ایرانیان با حذف ارز 4200 تومانی

هشدار های بسیاری درباره حذف ارز 4200 تومانی در حوزه های مختلف سیاسی و مالی و اجتماعی داده شده است، اما دولت بعد از آن که حذف ارز را به صورت دوفوریتی به مجلس فرستاد و پیروز به رأی آوردن نشد حالا بودجه در بودجه ردیفی از ارز 4200 تومانی دیده نمی گردد.

27 فروردین 1401

3 میلیون خانوار یعنی نزدیک به 20 میلیون نفر دچار فقر مطلق هستند

نماینده جغتای، جوین و سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 3 میلیون خانوار دچار فقر مطلق هستند، گفت: تعداد خانوار هایی که دارای توانمندی بالا هستند نیز در کشور زیاد داریم و ضریب جینی در کشور نشان می دهد با این اختلافی که ایجاد شده، عده ای واقعا توانمند...

27 بهمن 1400

برنامه های مهندس ضرغامی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی شد

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه این کمیسیون حضور یافت و ضمن تشریح برنامه های خود به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

30 مرداد 1400

فرصت اصلاح قوانین بانکی را از دست ندهیم

تجربه بشری به ملت ها آموخت اگر در غیاب بانک مرکزی مستقل، مقتدر و جوابگو، نظام پولی و اقتصادی از پول فیزیکی به اعتباری منتقل گردد، کسری های بودجه تورم می آفرینند.

5 مرداد 1400

پیش بینی بورس یکشنبه 2 خرداد ، نماد مثبتی در بازار داریم؟

به گزارش خبرنگاران، بازار سرمایه این روزها با وجود تزریق 50 میلیارد دلار پول از سمت بانک مرکزی و تغییرات ساختاری ایجاد شده در آن اما همچنان روندی منفی و ناامید کننده ای را می گذراند در ابتدای معاملات امروز تنها 20 نماد مثبت در بازار وجود داشت و 422 نماد دیگر...

19 تیر 1400

ممنوعیت تردد شهر به شهر، منعی برای تردد بین تهران و البرز نیست

استقرارمأموران پلیس در 1896 نقطه و نظارت با 464 دوربین به منظور اعمال ممنوعیت سفراز جمله تدابیر ابلاغی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در دورهمی و سفر های احتمالی است که به مرحله اجرا در آمده است.

24 خرداد 1400

گفتگوی سفیر افغانستان در دوشنبه با رئیس مجلس تاجیکستان

رئیس مجلس نمایندگان تاجیکستان و سفیر افغانستان در این کشور در دیداری پیرامون موضوعات مختلف و روابط دوجانبه مصاحبه و گفتگو کردند.

3 خرداد 1400

موافقت مجلس نمایندگان آمریکا بامحدودیت فروش تسلیحات نظامی به ریاض

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبگاه بیزنس اینسایدر، مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه (به وقت واشنگتن) در یک رأی گیری لایحه ای را تصویب کرد که فروش تسلیحات نظامی به عربستان سعودی را محدود می نماید.

29 اردیبهشت 1400

سازمان هدفمندی برای پرداخت یارانه تنخواه می گیرد

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس موافقت کردند تنخواهی برای پرداخت به موقع یارانه نقدی در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار گیرد.

30 اسفند 1399

دانش آموزان 4 هزار مدرسه در کانکس درس می خوانند

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: 4 هزار مدرسه کانکسی در کشور وجود دارد که تلاش می کنیم با احداث مدارس مقاوم و درخور شان دانش آموزان بساط این مدارس را برچینیم.

6 اسفند 1399

برنی سندرز: میلیونها آمریکایی در حال غرق شدن در بدهیهای خود هستند

سناتور سندرز تاکید دارد که در نتیجه ویروس کرونا ده ها میلیون آمریکایی با مسائل اقتصادی روبرو شده و در حال غرق شدن در بدهی هایشان هستند.

28 دی 1399

بنزین 1400 گران می شود ؟

خبرنگاران : معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به قیمت حامل های انرژی گفت: در لایحه بودجه سال آینده هیچ گونه افزایش قیمتی برای این فرآورده ها پیش بینی نشده است.

10 دی 1399

دلار باز هم عقب نشست

خبرنگاران : شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می گیرد، در معاملات امروز با 0.12 درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح 92.393 واحد بسته شد.

3 دی 1399

آنالیز اعتراض فرمانداری به نام گذاری معابری به نامهای بازرگان و اعظم طالقانی

اعضای شورای شهر تهران در آنالیز اعتراض فرمانداری بر مصوبه خود در مورد نام گذاری معابری به نامهای اعظم طالقانی، مهندس بازرگان و سهیل گوهری پافشاری کردند.

5 آبان 1399

پرونده فساد در فوتبال سال 96 به قوه قضاییه ارسال شد

نماینده مجلس گفت: مجلس در این مورد اقداماتش را آغاز کرده است و با صلابت و اقتدار به این قضیه رسیدگی خواهد کرد. در اینجا باید یک تشکری از قوه قضاییه، دادستانی کل کشور و همچنین بازرسی کل کشور داشته باشیم.

7 شهریور 1399

حذف مراجعات حضوری برای احراز هویت بورسی

عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت که سازمان بورس و اوراق بهادار در کوشش است تا جایی که ممکن باشد مراجعات حضوری برای ورود به بورس را حذف و فرآیندها را الکترونیکی کند.

5 شهریور 1399

پاس کاری برای اعلام قیمت جدید خودروها ، اولتیماتوم وزیر برکنار شده به کجا رسید؟

با گذشت یک هفته از وعده رئیس شورای رقابت برای اعلام قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا، این موضوع مانند توپ بین شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار رد و بدل می گردد.

31 تیر 1399

توضیح مصائب کرونایی کارگران قمی در نشست با استاندار

استاندار قم روز پنجشنبه 4 اردیبهشت 99 نشستی با تشکل های کارگری برگزار کرد تا ابعاد موضوع و راهکارهای مقابله با تبعات شیوع کرونا برکار و زندگی کارگران را با آن به گفت وگو بنشیند.

29 خرداد 1399
تعداد: (22)