بازاریابی و فروش

جزییات طراحی آیفون SE 4 لو رفت؛ مجهز به فیس آیدی

همانطور که احتمالا می دانید، اپل مدت هاست روی آیفون SE 4 کار می نماید. حالا بر اساس رندرهای منتشر شده مبتنی بر فایل های CAD، می توانیم با خیال راحت به جزییات ظاهری این گوشی بپردازیم. همانطور که می توانید ببینید، این گوشی یادآور آیفون 14 است.

14 اسفند 1402

بلیط کیش تهران در کدام ماه های سال فروش کمی دارد؟

سفر به جزیره کیش از شهر تهران یا هر کدام از شهرهای ایران از آن مسافرت هایی است که شما باید برای آن بلیط هواپیما تهیه کنید. البته می توانید از راه دریایی هم خودتان را به کیش برسانید؛ اما پیشنهاد بهتر آن است که حتماً با هواپیما سفر کنید. در این بین بعضی از...

7 بهمن 1402

رونق ایرانگردی با تبلیغات زنده!

خبرنگاران: نمایشگاه ها به نوعی تبلیغ زنده هستند، زیرا در نمایشگاه ها، عواملی چون تولیدکننده، توزیع کننده و مصرف کننده و کالا یا خدمات در یک زمان و مکان مناسب گرد هم می آیند. نمایشگاه مکانی برای به نمایش گذاردن توانمندی ها و پیشرفت های یک منطقه یا یک کشور...

10 خرداد 1402

14 بند مجذوب کننده و خاص اپل واچ؛ جدیدترین گزینه ها برای خرید

اپل در حال حاضر محبوب ترین برند در زمینه فراوری ساعت هوشمند به شمار میرود و محصولات این شرکت یعنی سری اپل واچ هم توانسته اند با عملکرد بسیار خوب خود از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری، توجه افراد زیادی را جلب نمایند. اگر قصد خرید بند اپل واچ برای خود را دارید...

31 اردیبهشت 1402

فسیل از خط استوا عبور کرد

اکران نوروزی سینمای ایران در سال 1402 پس از 11 روز به جز یک فیلم، با کمبود مخاطب روبروست و سینماداران منتظرند با انتها تعطیلات و اجرای طرح افطار تا سحر فیلم های مخاطبان بیشتری به سالن ها سینما بکشانند.

7 فروردین 1402

اطلاعیه تازه ایران خودرو برای فروش فوق العاده، تمدید ثبت نام تا فردا

در پی نگرانی های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق العاده، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای بر ایجاد امکان ثبت نام برای تمام متقاضیان تا ساعت 24 روز شنبه 20 اسفند ماه تاکید نمود.

19 اسفند 1401

آیا سامسونگ قلم S، Pen گلکسی S23 اولترا را ارتقا داده است؟

سامسونگ دقایقی پیش و در جریان رویداد آنپکد 2023 از گوشی های سری گلکسی S23 در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا رونمایی نموده که در این بین فقط مدل اولترا به قلم S-Pen مجهز شده است.

16 بهمن 1401

فیلم غم انگیزی که جاذبه گردشگری شد

با وجود مضمون غم انگیز فیلم بنشی های اینیشرین، کمپین گردشگری که با حضور عوامل این فیلم شکل گرفته، تا به امروز میلیون ها بازدیدکننده داشته است.

14 دی 1401

کشف داروی تاریخ گذشته دامی در شهرکرد

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرکرد گفت: کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان طی بازدید های دوره ایی از مراکز داروخانه های دامی شهرستان 14 قلم داروی دامی تاریخ گذشته را کشف و ضبط کردند.

8 آذر 1401

پیکاپ جی ام سی سیرا برقی 2024 با برد 400 مایلی معرفی گردید

شرکت جنرال موتورز از نوترین محصول اضافه شده به سری پیکاپ های برقی غول پیکر خود یعنی جی ام سی سیرا برقی رونمایی کرد. با رونمایی از این پیکاپ نو، شرکت جی ­ام­ سی اکنون دو پیکاپ برقی در زیست بوم محصولات خود دارد. طبق آخرین خبرهای منتشر شده، این خودرو از اوایل...

5 آبان 1401

سری ردمی نوت 12 احتمالاً ماه آینده عرضه خواهد شد

شیائومی پس از معرفی گوشی های بسیار زیادی تحت عنوان سری ردمی 11، اکنون خود را برای معرفی از سری ردمی نوت 12 در آینده ای نزدیک آماده می نماید. طبق یک گزارش نو، گفته می گردد سری ردمی نوت 12 پیش از جشنواره خرید Double 11 در چین عرضه می گردد. برای کسانی که نمی دانند...

5 مهر 1401

چرا گلکسی زد فلیپ هیچوقت دوربین قدرتمندی نخواهد داشت؟

اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ اصلا قصد ندارد در گوشی های سری گلکسی زد فلیپ از دوربین قدرتمند و حرفه ای استفاده کند. اما چرا؟

25 مرداد 1401

مقایسه میتسوبیشی پاجرو بهمن موتور با نیسان رونیز

امروزه میتسوبیشی پاجرو بهمن موتور جزو شاسی بلندها در بازار خودروهای کارکرده ایران است. دراین بین، باید دید که اگر بخواهیم به این خودرو به چشم یک شاسی بلند توانمند و برخوردار از قابلیت های آفرود و البته دردسرهای بیشتر نسبت به خودروهای روز بازار نگاه...

8 مرداد 1401

راهنمای ثبت آگهی املاک در اپلیکیشن خبرنگاران (آموزش گام به گام و تصویری)

تا همین چند سال پیش برای فروختن یا اجاره دادن خانه هایمان باید از این بنگاه به آن بنگاه می رفتیم و ساعت ها وقتمان تلف می شد. امروز به یاری یک گوشی هوشمند و اپلیکیشن خبرنگاران در لحظه می توانید آگهی خودتان را رایگان ثبت کنید. درج آگهی اصول مشخصی دارد و برای...

7 مرداد 1401

میرکاظمی: وام 200 میلیونی مسکن روستایی، تورم وحشتناکی در پی دارد

در حالی قرار بود پرداخت وام 200 میلیونی مسکن روستایی از اول تیر شروع گردد که رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پرداخت این وام اگر از محل بدهی دولت به بانک ها تامین گردد، باعث افزایش پایه پولی و تورم می گردد.

1 مرداد 1401

برنامه تشویقی کانادا برای رساندن آلایندگی خودروها به عدد صفر

دولت فدرال خودروهای بیشتری را به برنامه تشویقی خود اضافه می کند. در این برنامه تا 5000 هزار دلار تخفیف برای خرید خودروهای بدون آلایندگی در نظر گرفته شده است.

30 تیر 1401

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز سه شنبه 31 خرداد 1401

قیمت گوشی آیفون 13 پرو مکس با ظرفیت 256 گیگابایت امروز سه شنبه 31 خرداد 1401 به 58 میلیون و 500 هزار تومان رسید. آیفون 13 پرو با ظرفیت 256 گیگابایت 51 میلیون و 100 هزار تومان و آیفون 13 با ظرفیت 128 گیگابایت امروز 37 میلیون و 800 هزار تومان بود.

29 تیر 1401

9 قدم برداشتم، دخترانم زیر آوار متروپل ماندند

یک قدم، دو قدم و درنهایت 9 قدم از دخترانش دور شد. از آن بستنی فروشی معروف فاصله گرفت. نگاهش به روبه رو بود. همان ساختمان پزشکی کنار متروپل؛ داشت از در آنجا وارد ساختمان می شد. هنوز قدم نهم را برنداشته بود که ناگهان همه چیز نابود شد.

26 تیر 1401

عدم پرداخت مطالبات گندم کاران، دلالان، رقیب دولت در خرید گندم

به گزارش خبرنگاران، نایب رئیس بنیاد ملی گندم کاران از افزایش نارضایتی گندمکاران از تاخیر یکماهه دولت در پرداخت مطالباتشان اطلاع داد و گفت: گزارش های کشاورزان حاکی از حضور دلالان در مزارع و تبدیل شدن آن ها به رقیب دولت در خرید گندم است.

18 تیر 1401

افشای مشخصات گوشی اوپو K10

اوپو در حال طراحی سری نو گوشی هوشمند K10 می باشد. طبق یک گزارش این گوشی در تاریخ 23 مارس عرضه خواهد شد. پیش از عرضه وب سایت OPPO India بعضی تصاویر و ویژگی های این گوشی هوشمند را منتشر نموده است.

1 تیر 1401
تعداد: (81)