بیزیکت، اولین شبکه اجتماعی تجاری درآمدساز برای همه، فیلم

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، بیزیکت، به عنوان جامع ترین شبکه اینترنتی کسب وکار برای ایرانیان، با امکاناتی کم نظیر برای همه مشاغل تولیدی، کشاورزی، بازرگانی و خدماتی، و مدل درآمدسازی ابتکاری برای کاربران خود، آمده است تا کاری بکند که هر کسی از هر گوشه از ایران عزیز، بتواند با حضور در فضای بکر و جذابی که خلق نموده ، برای خود کسب وکاری نو بنا سازد و با رونق کسب وکار خود، درآمدی پویا و پایا، برای خود و خانواده خود خلق کند.

بیزیکت، اولین شبکه اجتماعی تجاری درآمدساز برای همه، فیلم

به گزارش وبلاگ افراگرافیک ،هر کسی در هر شغلی که باشد و حتی اگر هیچ شغلی هم نداشته باشد در بیزیکت فرصت کسب عایدی منطقی و قانونی و منصفانه برایش فراهم است. بدون آن که کارمزدهای آن چنانی به بعضی سایت ها و اپلیکیشن ها بدهد، یا سردرگم این سایت و آن سایت برای برطرف نیازهای روزمره خود گردد!

شبکه و بازار اجتماعی ابتکاری همراه پیغام رسان اختصاصی با امکان کسب عایدی دائمی از کلیه خریدها و فروش های دوستان و آشنایان، با امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی رایگان برای عرضه مستقیم هر نوع کالا، فایل، مهارت و مطلب، به مصرف نماینده نهایی، با کارمزدی نزدیک به صفر، همراه با کلی امکانات کاربردی دیگر، مجذوب نماینده ترین محل برای همه ایرانیان است تا هم سرگرم شوند و هم کسب وکار خود را رونق دهند و عایدی بیشتر کسب نمایند.

علاوه بر تقسیم عایدیهای مارکتپلیس خود با کاربران، شبکه اجتماعی عایدیساز بیزیکت، با امکاناتی هم چون: پیج شخصی، گروه و کانال، ثبت پست و لایک و کامنت و بازنشر و .... با سبکی متفاوت و برای اولین بار در جهان کاری نموده است تا: هر عضو بیزیکت، برای هر دقیقه حضور و فعالیتش در این شبکه و در هربار اقدام به هریک از فعالیت های شبکه ای فوق، تعداد مشخصی امتیاز اختصاصی با نام کت دریافت کند که قابل تبدیل به پول نقد یا استفاده برای پرداخت هزینه خدمات حرفه ای بیزیکت می باشد.

شایان ذکر است بر خلاف بعضی سایت ها و اپ های اجتماعی ایرانی، که از منابع اوپن سورس استفاده نموده اند و لذا اغلب مشابه هم هستند! بیزیکت، بر اساس موضوع خاتمه نامه بنیان گذار آن، آقای خلیل رضوی ، در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران، از صفر تا صد، با ایده و کوشش چندین جوان فعال ایرانی برنامه نویسی شده و مدل کسب وکار ابتکاری عایدیساز آن برای کاربران نیز اولین بار در جهان مطرح و پیاده شده است.

بیزیکت هر روز با نوآوری های تازه توسعه می یابد و هم اکنون در پی توسعه فعالیت های خود در سراسر کشور و جذب نمایندگانی شایسته می باشد. ما برنامه های بسیاری برای افزودن امکانات مجذوب نماینده تازه به این شبکه کاربردی داریم از جمله این که به زودی بخش های کرایه بازار و اجاره بازار و آموزش بازار و ... رو به بیزیکت اضافه خواهیم کرد.

هم چنین سامانه اختصاصی پیک بیزیکت برای جابجایی مرسولات فروشگاه های بیزیکتی و نیز قبول سایر بسته ها از هر مبدا به هر مقصد، با ابتکارات تازه برای اولین بار و با هزینه ای معادل نصف تا یک سوم نرخ فعلی بازار با فرصت اشتغال برای حداقل 111 هزار نفر در سراسر کشور، در مراحل تست نهایی است و به زودی رونمایی و فراخوان سراسری آن منتشر خواهد شد.

شما هم می توانید با عضویت در بیزیکت یا دانلود اپلیکیشن آن وارد جهانی متفاوتی شوید که هر لحظه آن می تواند برای شما با کسب عایدی تازه همراه گردد:

صفحه اصلی بیزیکت:

www.biziket.com

دانلود اپلیکیشن بیزیکت:

www.biziket.com/pages/download

46

منبع: خبرآنلاین

به "بیزیکت، اولین شبکه اجتماعی تجاری درآمدساز برای همه، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیزیکت، اولین شبکه اجتماعی تجاری درآمدساز برای همه، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید