فسیل از خط استوا عبور کرد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، اکران نوروزی سینمای ایران در سال 1402 پس از 11 روز به جز یک فیلم، با کمبود مخاطب روبروست و سینماداران منتظرند با انتها تعطیلات و اجرای طرح افطار تا سحر فیلم های مخاطبان بیشتری به سالن ها سینما بکشانند.

فسیل از خط استوا عبور کرد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تا به امروز برای پنج فیلم ایرانی که از 25 اسفند فروش خود در سینماهای کشور شروع کردند، 325 هزار و 161 قطعه بلیت در سینما های سراسر کشور فروش رفته است که 275 هزار 384 بلیت آن متعلق به فیلم فسیل است.

فسیل ساخته کریم امینی و به تهیه کنندگی ابراهیم عامریان با بازی بهرام افشاری وهادی کاظمی، ایمان صفا و الناز حبیبی تنها فیلم خوشبخت اکران نوروزی است. این فیلم با فضای نوستالژیک و کمدی خود تا روز 6 فروردین بیش از 13 میلیارد تومان فروش داشته است.

غریب ساخته محمد حسین لطیفی و به تهیه کنندگی حامدعنقا و با بازی بابک حمیدیان و پردیس پور عابدین و فرهاد قائیمان که فیلم پیروز اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر است و امید های فراوانی به پیروزیت آن بسته شده تا روز6 فروردین بیش از 26 هزار قطعه بلیت فروخته که نتیجه آن بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون تومان فروش است.

فروش فیلم عروس خیابان فرشته ساخته مهدی خسروی به تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا و بازی عاطفه رضوی و مهراوه شریفی نیا با بیش از 23 هزار بلیت فروخته شده به فروشی بیش از1 میلیارد و 100 میلیون تومان نداشته.

بچه های طوفان ساخته صادق صادقی دقیق که فیلمی با حال و هوای فیلم های نوجوانان کانون پروروش فکری بچه ها و نوجوانان است با 241 بلیت فروخته شده در این مدت به فروش ناچیز بیش از 100 میلیون تومان رسیده است.

نباید فراموش کرد که فسیل با 386 سالن، غریب با 275 سالن، عروس خیابان فرشته با 219 سالن و بچه های طوفان با 34 سالن (64 سانس) وارد این رقابت شده اند.

خط استوا ساخته اصغر نعیمی به تهیه کنندگی احسان ظلی پور که اکرانش از 4 اسفند در 404 سالن شروع شد، نزدیک ترین رقیب فیلم فسیل محسوب می گردد. این فیلم کمدی با فروش بیش از 184 هزار قطعه بلیت تا شب گذشته به فروش بیش از 6 میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "فسیل از خط استوا عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فسیل از خط استوا عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید