همایشها و نمایشگاه ها

رونق ایرانگردی با تبلیغات زنده!

خبرنگاران: نمایشگاه ها به نوعی تبلیغ زنده هستند، زیرا در نمایشگاه ها، عواملی چون تولیدکننده، توزیع کننده و مصرف کننده و کالا یا خدمات در یک زمان و مکان مناسب گرد هم می آیند. نمایشگاه مکانی برای به نمایش گذاردن توانمندی ها و پیشرفت های یک منطقه یا یک کشور...

10 خرداد 1402

گردشگری با شارستان و راسته های بازار، راسته های زندگی

علیرضا مساح و با بیان اینکه تپه اشرف واقع در محله شهرستان یکی از جاذبه های دیدنیِ گردشگری در اصفهان است که می تواند به قطب گردشگری باستانی در این منطقه تبدیل گردد، اظهار کرد: امکان بازدید از تپه اشرف با برگزاری طرح گردشگریِ شارستان فراهم شده و شهروندان...

2 اردیبهشت 1402

تخصیص یک میلیارد ریال برای خرید کتاب کودک و نوجوان به وسیله شهرداری یزد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، محمد رضایی صبح سه شنبه در نشست شورای اداری نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان یزد از حمایت شهرداری یزد در مورد تهیه و توزیع کتاب های ویژه بچه ها و نوجوانان در کتابخانه های استان اطلاع داد.

29 فروردین 1402

تجربه سفری متفاوت با اقامت در هتل های 5 ستاره استانبول

چند سال است که کشور ترکیه و به خصوص شهر استانبول مقصد اصلی گردشگران تمام نقاط دنیا و به خصوص کشور ایران شده است. همین امر باعث شده تا در شهر استانبول به هتل های مختلف و با امکانات و خدمات رفاهی متنوعی رو به رو باشید. در واقع در شهر استانبول کاملا بسته به...

9 اسفند 1401

همراه با آجورلو دوست داشتم از استقلال بروم، قهرمان شویم موهایم را کوتاه می کنم

سرمربی تیم استقلال تهران درباره تغییرات در این باشگاه صحبت کرد.

26 مهر 1401

هتل مزرعه قوهای لاهیجان

این اکولوژ تفریحی و اقامتی در اسفند ماه سال 1397 افتتاح شد و در فضایی دنج و بسیار زیبا پذیرای گردشگران و علاقمندان به طبیعت است.

14 مرداد 1401

قلعه نویی: برای باگناما کارت دائم بازی صادر شده پس هیچ اتفاقی رخ نداده است

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: اکبر میثاقیان نه فقط برای فوتبال استان خراسان، بلکه سالیان سال برای فوتبال ایران زحمت کشیده و با عشق مربیگری کرده است.

21 تیر 1401

معاون وزیر بهداشت: 76 درصد بیماری ها در کشور غیرواگیر هستند

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 76 درصد بار بیماری ها در کشور به بیماری های غیرواگیر اختصاص دارد که بار اقتصادی بسیار در پی دارند.

20 تیر 1401

موزه لوور آثار اسلامی خود را در معرض نمایش عمومی قرار می دهد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، موزه لوور آثار اسلامی خود را در معرض نمایش عمومی قرار می دهد.

28 اردیبهشت 1401

تلویزیون های OLED EX ال جی 30٪ روشنایی بیشتر فراوری می نمایند

ال جی از نسل بعدی پنل های تلویزیون خود با نام OLED EX رونمایی کرد. این پنل های نو می توانند تا 30 درصد روشنایی بیشتر فراوری نمایند و در عین حال حاشیه های اطراف نمایشگر بسیار کمی دارند. بر اساس ابعاد یک تلویزیون 65 اینچی، ضخامت حاشیه دور آن از 6 میلی متر به 4 میلی...

25 بهمن 1400

کرونا رستوران ژاپنی را در اکسپو دبی تعطیل کرد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، کرونا رستوران ژاپنی را در اکسپو دبی تعطیل کرد.

10 بهمن 1400

برپایی نمایشگاه خوشنویسی در خرم آباد

نمایشگاه خوشنویسی هنرجویان کوهدشتی تا 27 آذر ماه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی خرم آباد دایر است.

25 دی 1400

چرا بعضی از مسافران نسبت به ادامه سفر و انجام برنامه های گردشگری تردید دارند؟

یک فعال گردشگری گفت: با اینکه سفر باید انرژی و حس مثبت را با خود همراه داشته باشد اما گاهی سفر کردن آنطور که باید خاطره ای ماندگار در فکر مسافر بر جای نمی گذارد و بعضی از مسافران را نسبت به ادامه سفر دچار تردید می نماید.

24 دی 1400

ادعای آمریکا برای احیای دموکراسی غربی مضحک است

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، جیانگ جین کوان، رئیس دفتر تحقیقات سیاست کمیته مرکزی حزب کمونیست چین (CPC) روز آدینه گفت: ایده ایالات متحده برای برگزاری نشست دموکراسی درست در زمانی که طیف وسیعی از مسائل دموکراتیک در کشورهای غربی در حال افزایش است،...

14 دی 1400

بایدن: امکان کاهش خرید نفت از ایران فراهم شده است

خبرگزاری خبرنگاران- در ادامه رویکرد خصمانه مقامات آمریکایی درقبال کشورمان رئیس جمهور آمریکا گفت که عرضه کافی نفت به بازارهای جهانی، امکان کاهش خرید نفت از ایران را فراهم کرده است.

11 دی 1400

شروع فراخوان طرح تبادل دانشجو میان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه EMU قبرس

در راستای بین المللی سازی دانشگاه و توسعه همکاری های بین المللی، چندی پیش تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه EMU، به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های قبرس شمالی به امضا رسید.

6 آذر 1400

سیگنال منفی کرونا، گردشگری ایران را دچار مشکل نموده است

صدای بلندی که از کشور ما به بیرون مخابره می گردد آمار مبتلایان و جانباختگان #کرونا و بعلاوه فرایند #واکسیناسیون است. کوشش های صنعت #گردشگری با وجود این صدای بلند راه به جایی نمی برد.

6 شهریور 1400

زیباترین خانه های اپرای جهان کدامند؟

خانه های اپرا از لحاظ معماری ، گوهر های ارزشمند یک شهر هستند. از نیویورک تا سیدنی ، خانه های اپرا معیار و نشانگر شهرهای عظیم می باشند.

20 مرداد 1400

تفاوت خدمات VIP و CIP در فرودگاه

تفاوت خدمات VIP و CIP پروازی در چیست؟احتمالا شما هم تا به حال بارها با کلمه VIP رو به رو شده اید و حتما با معنی و کاربرد این کلمه در جاهای مختلف آشنایی دارید. اما آیا دقیقا می دانید که خدمات VIP در فرودگاه به چه نوع خدماتی اطلاق می گردد؟ آیا با کاربرد آن در فرودگاه...

15 تیر 1400
تعداد: (41)