تجربه سفری متفاوت با اقامت در هتل های 5 ستاره استانبول

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، چند سال است که کشور ترکیه و به خصوص شهر استانبول مقصد اصلی گردشگران تمام نقاط دنیا و به خصوص کشور ایران شده است. همین امر باعث شده تا در شهر استانبول به هتل های مختلف و با امکانات و خدمات رفاهی متنوعی رو به رو باشید. در واقع در شهر استانبول کاملا بسته به بودجه خود می توانید محلی برای اقامتتان پیدا کنید. در نتیجه نباید نگرانی بابت هزینه ای که قرار است صرف کنید داشته باشید. اگر دوست دارید هتل های مقرون به صرفه تری پیدا کنید شهر استانبول پر است از هتل های سه ستاره و مسافرخانه ، اما اگر می خواهید سفر را برای خود بسیار لذت بخش تر کنید، در هتل های 5 ستاره مانند هتل هیلتون بسفروس استانبول اقامت کنید. بنابراین در این مطلب قصد داریم تا به معرفی برترین هتل های 5 ستاره استانبول بپردازیم.

تجربه سفری متفاوت با اقامت در هتل های 5 ستاره استانبول

هتل دیوان استانبول | Istanbul Divan Hotel

قطعا یکی از برترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل دیوان است. این هتل در محله پندیک واقع شده است و دارای 231 اتاق و 25 طبقه است. از جمله اتاق های هتل دیوان می توان به اتاق کینگ سوپر یور، اتاق کینگ، اتاق توئین، سوئیت جونیور، سوئیت کینگ اشاره نمود.

بعضی از این اتاق خواب منظرهی رو به شهر و بعضی دیگر منظرهی رو به دریا دارند. از جمله امکانات هتل دیوان می توان به اتاق کنفرانس و جلسه، سونا، استخر و جکوزی، مرکز تناسب اندام، خدمات ویژه مراقبت از بچه ها، خدمات خشکشویی و اتوشویی و... اشاره نمود.

هتل الیت ورلد استانبول | Elite World Istanbul Hotel

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره استانبول که امکاناتی فوق العاده در اختیار مهمانان قرار می دهد، هتل الیت ورلد نام دارد. در این هتل امکاناتی مانند استخر، سونا، جکوزی، پذیرش 24 ساعته، خدمات پزشکی، امکان اجاره خودرو، امکانات ویژه معلولان، پارکینگ و... در اختیار شما قرار می گیرد.

این هتل 5 ستاره یکی از برترین هتل های استانبول در منطقه تکسیم است که 181 اتاق را در 9 طبقه جای داده است. از آنجایی که این هتل با میدان تکسیم فاصله بسیار اندکی دارد بنابراین باعث شده تا تقریباً در تمام سال میزبان میهمانان مختلف باشد.

هتل رادیسون بلو شیشلی | Radisson Blu Sisli Istanbul Hotel

هتل رادیسون بلو شیشلی یکی دیگر از هتل های 5 ستاره استانبول است که اقامت در آن می تواند شما را به وجد آورد. این هتل 291 اتاق و 8 طبقه دارد و اتاق های آن به تمام خدمات و امکاناتی که ممکن است در طول سفر خود به آن احتیاج داشته باشید مجهز شده اند.

از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل رادیسون می توان به خدمات روم سرویس، حمام اختصاصی، تلویزیون و... اشاره نمود. از جمله خدمات خود هتل هم باید به سالن های ورزشی، فروشگاه، پارکینگ اختصاصی، استخر، سونا، جکوزی، ترانسفر رفت و برگشت، خدمات خشکشویی و... اشاره نمود.

هتل مرکور استانبول بومونتی | Mercure Istanbul Bomonti Hotel

اگر دوست دارید با هتل های 5 ستاره بیشتر آشنا شوید هتل مرکور بومونتی استانبول یکی دیگر از این هتل ها است. این هتل دارای 203 اتاق با تمام امکانات است. این هتل زنجیره ای در قلب شهر استانبول و محله بومونتی واقع شده است؛ بنابراین دسترسی شما را به بیشتر مراکز خرید و جاذبه های دیدنی و گردشگری مانند موزه آتاتورک آسان می نماید.

با اقامت در این هتل می توانید از امکانات و خدمات بی نظیر آن ها مانند صبحانه رایگان، استخر، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام، اتاق های ماساژ درمانی، استخر سرپوشیده، استخر اختصاصی برای بچه ها، ترانسفر فرودگاهی و... بهره ببرید. بعلاوه در این هتل مرکز اسپا وجود دارد که در صورت احتیاج می توانید با پرداخت هزینه اندکی انواع درمان ها مانند ماساژ سوئدی، تایلندی، عطر درمانی و... را انجام دهید.

هتل شانگری لا بسفروس استانبول | Shangri-La Bosphorus

هتل شانگری لا بسفروس یکی از برترین هتل های 5 ستاره و لوکس استانبول است. این هتل در منطقه بشیکتاش و در بخش اروپایی استانبول واقع شده است که دسترسی شما را به مکان های دیدنی و مراکز خرید استانبول بسیار آسان می نماید.

این هتل دارای 186 واحد اقامتی است که چشم انداز بسیار زیبایی رو به تنگه بسفر دارند. از جمله امکانات و خدمات بی نظیر این هتل می توان به مرکز تناسب اندام با سالن های ورزشی، اینترنت رایگان، امکان ورود حیوانات خانگی، سالن بار، فروشگاه های مختلف، پارکینگ اختصاصی، خدمات ماساژ درمانی، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس و... اشاره نمود. این هتل همواره در کوشش بوده تا بتواند اقامتی خاطره انگیز را برای مهمانان خود فراهم کند.

هتل هیلتون بسفروس Hilton Bosphorus hotel |

هتل هیلتون بسفروس قطعاً یکی از مجذوب کننده ترین هتل های 5 ستاره استانبول است که نمایی کامل خیره کننده از تنگه زیبای بسفر را پیش روی شما قرار می دهد.

از طرفی دیگر با اقامت در این هتل فاصله بسیار اندکی حدود ده دقیقه تا میدان تکسیم فاصله دارید. در میدان تکسیم می توانید انواع مغازه های گوناگون را برای خرید پیدا کنید. این هتل دارای اتاق های بسیار دلنشین و زیبا است که با امکانات متفاوت و گسترده خود از مهمانان پذیرایی می نماید.

در اتاق های هتل هیلتون بسفروس دکوراسیون سنتی ترکی به همراه ترکیب رنگی زیبا، به بالا بردن انرژی مهمانان یاری می نماید. از جمله امکانات و لوازم موجود در اتاق های این هتل می توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بار، یخچال، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون، حمام لوکس به همراه تمام لوازم بهداشتی و... اشاره نمود.

هتل هیلتون بسفروس از شش رستوران برخوردار است که در هر کدام از آن ها می توانید نوشیدنی ها و غذاهای مورد علاقه خود را سفارش دهید. از جمله دیگر امکانات این محوطه می توان به استخر روباز و سرپوشیده، کلوپ سلامت شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، خدمات اسپا، ایروبیک، حمام سنتی ترکی، خدمات روم سرویس، اینترنت رایگان، خدمات رفت و برگشت فرودگاه و... اشاره نمود.

رزرو هتل های استانبول در فلای تودی

اگر دوست دارید در شهر رویایی مانند استانبول اقامت لوکس و گران قیمتی را تجربه کنید چه بهتر که هتل پنج ستاره را برای اقامت خود در نظر بگیرید. برای رزرو هتل های استانبول به سامانه جامع فلای تودی مراجعه کنید. با یک جست و جوی کوتاه لیستی از متنوع ترین هتل های استانبول را مشاهده خواهید کرد. با یک مقایسه ساده می توانید برترین گزینه را با توجه به بودجه و سلیقه خود در این سایت رزرو نموده و با پرداخت هزینه، بلافاصله واچر هتل را دریافت کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط لحظه آخری و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته، باکیفیت ترین خدمات سفر را به کاربران ارائه می دهد.

منبع: فرارو

به "تجربه سفری متفاوت با اقامت در هتل های 5 ستاره استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه سفری متفاوت با اقامت در هتل های 5 ستاره استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید