5 مورد از معروف ترین و خاص ترین هتل های دنیا

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خاص ترین هتل های جهان

قصر کویری تا بوئینگ 727 از جمله هتل های منحصر به فردی هستند که می توانند نظر شما راجع به هتل ها را تغییر داده و تعریف جدیدی برای آن ارائه کنند. می خواهیم هتل هایی خاص و عجیب را که به علت ویژه بودن به معروفیت رسیده اند به شما معرفی کنیم در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

5 مورد از معروف ترین و خاص ترین هتل های دنیا

GOLDEN CROWN LEVIN IGLUT, LEVI, FINLAND

تماشای چراغ های شمالی از یک کلبه شیشه ای بسیار لذت بخش است. این هتل دارای 18 کلبه شیشه ای است که زوج ها و یا خانواده های زیادی را در خود جای می دهد. این بنا در فاصله شش مایلی از شهر پر رفت و آمد لاوی قرار گرفته است. گفتنی است که این کلبه های شیشه ای و اسکیمویی شکل یک آشپزخانه مجهز، یک حمام کامل، و یک تخت دو نفره با پشتی های قابل تنظیم برای مشاهده شفق قطبی را به خود اختصاص داده اند. پنجره های این کلبه ها عایق و گرم هستند. برای حفظ حریم خصوصی این کلبه ها از پرده های ضخیم استفاده شده است. وجود شومینه های کوچک روستایی لذت از این مکان را دو چندان نموده است. در خارج از این اتاق های جکوزی های آب گرم زیادی وجود دارد که استفاده از آن خالی از لطف نیست. رستوران و ساختمان تازه پذیرش در ماه دسامبر سال 2016 افتتاح خواهد شد.

DROMEN AAN ZEE, HARLINGEN, NETHERLANDS

رویای آن زی (رویای دریا) سه منظره منحصر به فرد از فرهنگ دریانوردی هارلینجن را به تصویر کشده است. این بندرگاه، از اقامتگاه هایی تشکیل شده است که 56 فوت بالاتر از سطح زمین و بر روی یک جرثقیل قرار دارند. تا سال 1996، از این جرثقیل برای تخلیه و یا حمل بار در کشتی ها استفاده شده است. از اتاق های این ماشین آلات سنگین به شکل آپارتمان های شیکی درآمده اند که منظرهی زیبا از دریای وادان را به همراه دارند. رنگ های روشن، سیستم های صوتی و تصویری، آشپزخانه، حمام کامل، و پاسیو منظره ای از یک قایق بادبانی را به ارمغان آورده اند. مردم این منطقه آن را عنکبوت می نامند. ووتورن یک فانوس دریایی فرسوده است که در سال 1920 ساخته شده و سه اتاق مارپیچی شکل را به خود اختصاص داده است. در این اتاق ها تمام امکانات پذیرایی فراهم است. پاسیوی این مکان دارای 72 فوت ارتفاع و یک منظره 360 درجه ای زیبا از کل شهر است. اگر تمایل دارید تا در اتاقی نزدیک به آب اقامت نمایید، یک قایق نجات قدیمی برترین گزینه است. این قایق به یک اتاق بسیار مدرنی تبدیل شده است که برای برگزاری تورهای دریایی دو ساعته کاملا مناسب است. نام قبلی این قایق لیلا ماراس بوده است که جان 45 نفر را تا به امروز نجات داده است. در حال حاضر، این قایق به یک وان چوبی دو نفره، آشپزخانه، تخت دونفره، و اتاق نشیمن با سیستم صوتی مجهز است. قسمت بالایی این قایق برای صرف غذا و تماشای زندگی روزمره مردم بندر بسیار مناسب است.

PALACIO DE SAL, SALAR DE UYUNI, BOLIVIA

شاید شما در خصوص هتل های یخی چیزهای زیادی را شنیده باشید، اما هتل پالاسیو سال بولیوی این پدیده را پشت سر نهاده و با استفاده از نمک های فلات نمکی سالار د اویونی، یک هتل لوکس در وسط صحرا بولیوی را بوجود آورده است. مساحت این هتل چیزی در حدود 48500 فوت مربع است که همه چیز آن (از جمله ساخت و ساز مبلمان) از جنس نمک خواهد بود. این هتل دارای 30 اتاق ساده و شیک است که کف پوش همه آن ها از جنس چوب است. یک حمام کاشی خصوصی و آب و هوای قابل کنترل از دیگر ویژگی های این اتاق به شمار می رود. تخت و جایگاه هایی که در لابی این هتل قرار گرفته اند از جنس نمک می باشند. اما رواندازهای مخمل و بالش های اقامت در این مکان را راحت تر نموده است. پنجره اتاق ناهار خوری نمای زیبایی از فلات پانوراما را به ارمغان آورده اند. وعده های غذایی این هتل، شامل لاما تهیه از مواد محلی و گوشت گوسفند و مرغ نمکی است. گفتنی است که مرغ نمکی یکی از برترین و معروف ترین غذاهای این هتل است. ساختار این هتل به گونه ای است که فلات های نمکی و آسمان پر ستاره زیبایی آن را دو چندان نموده است.

SANTOS EXPRESS, MOSSEL BAY, SOUTH AFRICA

سانتوس اکسپرس یک قطار مسافربری متعلق به دهه 1920 است که به طور دائم و در فاصله صد فوتی سانتوس پارک شده است. فاصله این هتل تا موزه دیاس در مرکز شهر و یا بندر موسل تنها ده دقیقه است. این قطار دارای چهار واگن مجزا از هم است که از تخت های دو نفره و حمام های مشترک تشکیل شده اند. پنجمین واگن دارای 16 تخت خواب است که برای اسکان گروه های بزرگ و یا مسافرانی که از بودجه برخوردار هستند در نظر گرفته شده است. اتاق کارگران این قطار به اتاق ماه عسل معروف است که دارای حمام اختصاصی و منظره زیبایی از اقیانوس است. این دو واگن برای اقامت افراد یا زوج هایی در نظر گرفته شده است که تمایل دارند کل واگن در اختیارشان باشد. ساحل سانتوس یکی از معروف ترین سواحل آفریقای جنوبی است که به علت داشتن امکانات شنا، تماشای نهنگ ها، بازارهای ساحلی، و فعالیت هایی مانند غواصی و موج سواری معروفیت یافته است.

TREEHOUSE LODGE RESORT, IQUITOS, PERU

اقامت در این خانه و خواب رفتن با صدای پرندگان جنگل های بارانی آمازون بسیار لذت بخش است. مهمان های این خانه درختی می توانند تنها با یک ساعت قایق سواری از شهر اکیتوس و بعد از بالا رفتن از درخت های 34 تا 67 فوتی، در یکی از 8 خانه درختی جنگل آمازون اقامت نمایند. این خانه ها به شکل دایره ساخته شده و پایه اصلی آن چوب و برگ درخت است. سقف این خانه ها از کاهگل است که قطر آن به 18 فوت می رسد. بالکن، پرده، و پشه بند تنها مواردی هستند که در این کلبه وجود داشته و شما را از صدای باران جدا می نماید. یک حمام با دوش آب سرد در زیر این اتاق قرار گرفته است. از هر خانه معبرهای معلقی آویزان است که به درخت مرکزی و محل تجمع مسافران ختم می گردد. در این خانه درختی مرکزی، غذاهای بسیار لذیذی سرو می گردد که از غذاهای سنتی پرو الهام گرفته شده است. سنجاب ها، میمون ها، ماکائوها، تنبل ها، و جانوران دیگری در این زیست بوم 245 هکتاری زندگی می نمایند. مهمانان می توانند از یک راهنمای شخصی یاری گرفته و به گردش های روزانه مانند تماشای دلفین های رودخانه ای و بازدید از روستاهای بومی بپردازند.

منبع: الی گشت

به "5 مورد از معروف ترین و خاص ترین هتل های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مورد از معروف ترین و خاص ترین هتل های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید