6 مکان محشر برای تعطیلات زمستانی در آمریکا

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، همین که دمای هوا افت می نماید و دانه های بلورین برف از آسمان بر زمین می افتد، برای خیلی ها تعطیلات زمستانی آغاز می گردد. بسیاری از مردم تصمیم می گیرند برای سرگرمی و عوض کردن روحیه شان به سفری هرچند کوتاه بروند. اینجا می خواهیم شش مکان عالی برای تعطیلات زمستانی در آمریکا را معرفی کنیم.

6 مکان محشر برای تعطیلات زمستانی در آمریکا

اگر می خواهید به آمریکا بروید ولی دلتان می خواهد در این بین به یک مکان ورزشی زمستانی سر بزنید، یا این که دوست دارید از سرما فرار کنید و به بهشتی با اقلیمی استوایی پناه ببرید، باز هم می توانید مکان های متنوعی را در خود آمریکا پیدا کنید که واقعا از هر لحاظی محشر باشد. مثل پیست های اسکی، پارک های ملی و سواحل زیبای جزیره ای! اگر دلتان می خواهد درباره این مقاصد گردشگری مجذوب نماینده بیشتر بدانید، لطفا با ما همراه شوید.

پارک ملی یلو استون | Yellowstone National Park

پارک ملی یلو استون اولین و مشهورترین پارک ملی در دنیا است که در آن چشمه های جوشان، چشمه های آب گرم، کوهستان هایی با پوشش جنگلی و هزاران گوزن شمالی به چشم می خورد. این پارک، فضای بی نظیر را برای گیاهان، حیوانات متعدد و عجیب به وجود آورده است که تنها نگاه کردن به آنها در شما حس نشاط و سرزندگی عجیبی به وجود می آورد و مقصدی عالی برای تعطیلات زمستانی در آمریکا است.

اگرچه این مکان در فصول دیگر سال مثل بهار و تابستان هم جهانگرد ها و مهمانان زیادی را به سوی خود می کشاند؛ ولی به طور ویژه برای سفرهای زمستانی اختصاص یافته است. شما عزیزان می توانید با فراغ بال، از بخش های مختلف این پارک تماشا کنید و از حضور در این مکان لذت ببرید. مکان هایی مثل رودخانه و دریاچه یلو استون، پیست های هاکی، بخش هنری و …

از همه بهتر آن که حیات وحش در یلو استون بیشتر و اصولا در زمستان بیشترین جهانگرد ها را جذب می نماید. حیواناتی را در این پارک نگه می دارند که در زمستان بیشتر خودنمایی می نمایند؛ مانند گرگ ها، غزال ها، گوزن های شمالی و گاومیش های کوهان دار که از زیبایی چیزی کم ندارند. این پارک تنها چشمه ای از زیبایی های حیات وحش را به شما نشان می دهد که کمتر کسی شانس تماشا آنها را دارد.

آدرس پارک ملی یلو استون در گوگل مپ

هاوایی | Hawaii

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که بومیان این منطقه، هاوایی را به عنوان سرزمین خدایان می شناختند! مردم هاوایی فقط شاهد دو فصل زمستان و تابستان هستند. به این صورت که تابستان از ماه مه است تا اکتبر و زمستان هم از نوامبر تا آوریل به طول می انجامد. یکی از برترین مقاصد قشلاقی برای فرار از دست سرمای کشنده، انتخاب هاوایی برای سفر است.

هاوایی علاوه بر سواحل پرینستون که دارای آب هایی استوایی و عالی و ورزش های آبی بی نظیر است. تجربیات بسیار مطلوبی را هم در اختیار همگان می گذارد که عبارتند از گشت و گذارهای شبانه، مراکز لوکس و منظره ها و ساختمان های تاریخی! از طرفی دیگر، کوه های آتشفشانی پارک ملی، مرکز ملی بندر مروارید، کاخ لولانی و یا هانولولو.

هاوایی پارک های بسیار زیبایی را برای بازدید در اختیار بازدیدنمایندگان می گذارد که دره لاو، پارک محلی آلا موآنا و پارک استانی وایما کانیون هم جزو آن ها هستند. همه و همه این ها دست به دست هم داده اند تا لحظاتی پرخاطره را برای شما رقم بزنند تا در طول تعطیلات خود فکر سرما را از سر بیرون کنید و از تعطیلات زمستانی در آمریکا لذت ببرید.

آدرس هاوایی در گوگل مپ

دریاچه تاهو | Lake Tahoe

دریاچه تاهو مانند نگینی بر تاج سیرا نوادا می درخشد. این مکان با عجایب زیبایی از قبیل کوه های نوادا مقصدی برای سرگرمی زمستانی و ماجراجویی در اختیار همگان می گذارد. شما عزیزان می توانید با رفتن به این منطقه شگفت انگیز، از اسکی و اسنوبورد در شیب های کوهستانی لذت ببرید و روی دریاچه یخ زده اسکی کنید و روی زمین زیبای ویلدرنس به اسکی بازی بپردازید.

دریاچه تاهو تجربیات فرهنگی را هم در اختیار افراد می گذارد. این مکان های تاریخی عبارتند از سایت تاریخی تالاک، عمارت هلمان ارمان، موزه کابین واتسون و وایکینگ هولم.

آدرس دریاچه تاهو در گوگل مپ

آسپن | Aspen

آسپن یکی از برترین مقاصد برای عاشقان ورزش ها و تعطیلات زمستانی در آمریکا است که در استان کلرادو واقع شده است. در این مکان پیست های اسکی عالی مثل ارتفاعات آسپن و پیست های کوهستانی آسپن را می توانید پیدا کنید. در زمستان کارهای بسیار متنوعی را می توان انجام داد که اسکی، اسنوبورد، سورتمه رانی و غیره را در این مکان به یادماندنی می توانید انجام دهید.

وقتی به این مکان بیایید برای استراحت می توانید به رستوران های عالی و درجه یک بروید و خرید های موردنظرتان را انجام دهید. یادتان باشد، همه این کارها را می توانید در قلب کوهستان انجام دهید! حتی می توانید به اپرای ویلر بروید و حسابی لذت ببرید. یا این که در صومعه جان دنور به عبادت بپردازید. بعلاوه می توانید از موزه هنر اسپن تماشا کنید. این ها همه باورنکردنی هستند و می توانند اقامتی دلنشین را برایتان به ارمغان بیاورند.

مقاصد مجذوب نماینده برای سفر به آمریکا را با جزئیات بشناسید.

آدرس آسپن در گوگل مپ

گاتلینبرگ | Gatlinburg

کوه های پریت اسموکی برترین مکان برای تعطیلات زمستانی در آمریکا برای ماجراجویان به شمار می آید. این کوه ها در تنسی واقع شده اند و طبیعتی بکر و فراموش نشدنی را در اختیار هر بازدیدنماینده ای قرار می دهند. اسکی بازها و اسنوبوردبازها مطمئنا از اتفاقات هیجان انگیزی که در گاتلینبرگ می افتد حسابی شاد و سرزنده می شوند.

شهر کوهستانی کواینت در قلب پارک ملی گریت اسموکی واقع شده و دارای پیست های اسکی، پیست های اتومبیل رانی و فعالیت های بسیار جالب دیگری برای گردشگران است. اگر همراه خود بچه هایی با سنین متفاوت می آورید، پیست اسکی اوبر گاتلینبرگ، اکواریوم ریپلی و موزه اتومبیل ستاره هالیوود همه و همه می توانند بسیار سرگرم نماینده باشند. اگر در پی مکانی رومانتیک هستید، می توانید از مجذوب نمایندهیت های کوه آلپ لذت ببرید طوری که هیچ گاه خاطرات و تصویر زیبای این مکان از فکر شما پاک نگردد.

برترین شهرهای آمریکا برای زندگی و کار می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

آدرس گاتلینبرگ در گوگل مپ

کی وست | Key West

اگر می خواهید زمستان سرد خود را در مکانی گرم و دارای آب و هوای معتدل بگذرانید، کی وست می تواند گزینه فوق العاده ای برای شما باشد. کی وست در فلوریدا واقع شده و در قلب زمستان، دارای آب و هوایی گرم و معتدل است. مکان های دارای اقلیم استوایی به مقدار ای برای مسافران دلچسب و دلنشین است که آن را به سان بهشتی روی زمین می پندارند!

شما عزیزان نه تنها می توانید در سواحل گرم به شنا کردن و آفتاب گرفتن بپردازید، بلکه می توانید به همراه خانواده تان در این مکان مجذوب نماینده به قدم زدن هم بپردازید. فستیوال ها و جشنواره های متعددی طی زمستان در این مکان تشکیل می گردد. علاوه بر اینها می توانید از مکان های تاریخی بی نظیری هم تماشا کنید مثل موزه ارنست همینگوی و کی وست باترفلای.

حالا برای برنامه ریزی تعطیلات زمستانی در آمریکا آماده اید؟

اگر به این مکان هایی که معرفی کردیم رفتید، خرسند می شویم تجربیات خود را با ما هم در میان بگذارید تا این بار از زبان شما بشنویم در هریک از این مکان ها چه چیزهایی در انتظار شما بوده است. اگر هم تصمیم خاصی برای تعطیلات زمستانی تان دارید، با ما درباره آن ها هم بگویید.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور

به "6 مکان محشر برای تعطیلات زمستانی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مکان محشر برای تعطیلات زمستانی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید