راهنمای سفر به میامی ، شهری دیوانه کننده در آمریکا

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، بدون هیچ تعارف و لفاظی باید بگوییم میامی (Miami) با اختلاف بسیار فاحشی از دیگر شهرهای ایالات متحده آمریکا در زمینه های توریستی و تفریحی برتر است. بسیاری از بومیان آمریکایی لقب شهر جادویی را به میامی داده اند و هیچ رقم راضی به انجام سفر برای سپری کردن تعطیلات و یا اوقات فراغت خود در دیگر ایالات کشور آمریکا نیستند. جالب است بدانید شهر میامی یکی از شهرهای بندری مهم بوده که به علت داشتن موقعیت ساحلی از شرایط و امکانات تفریحی کاملا ممتاز و منحصر به فردی نیز برخوردار شده است. در چنین شهری، شما می توانید علاوه بر استفاده از امکانات رفاهی و تفریحی موجود در سطح شهر همانند پارک ها، جاذبه های توریستی و گردشگری، اماکن دیدنی و بعلاوه کلوب های مختلف شبانه از تورهای آبی گوناگونی نیز بهره مند شوید و حسابی از جاهای دیدنی میامی لذت ببرید. پس مثل همواره، در ادامه راهنمای سفر به میامی نیز با ما همراه شوید تا قدری بیشتر در مورد این شهر و بعلاوه هزینه های سفر به میامی به شما عزیزان اطلاعات دهیم.

راهنمای سفر به میامی ، شهری دیوانه کننده در آمریکا

مناسب ترین زمان جهت سفر به میامی

برای لذت بردن از جاهای دیدنی میامی نمی توان زمان مشخصی را در راهنمای سفر به میامی مشخص نمود، زیرا این شهر با تمام پتانسیل های مجذوب نماینده جهانگردی و گردشگری خود در هر مقطع از زمان آماده میزبانی و پذیرایی از شما و همراهانتان که معلوم نیست از کجای این کره هستی قصد حضور در میامی را دارید، هست. شهر میامی مشهور به این بوده که همواره از شرایط آب و هوایی بسیار مطلوبی برخوردار است و در بین 4 فصل، این تنها فصول زمستان و بهار هستند که سبب می شوند تا این شهر به نسبت سایر زمان های دیگر با جمعیت جهانگردی و گردشگری بیشتری در سطح خود روبرو گردد. در طول بهار و زمستان با اینکه ممکن است در هر جای دیگری از جهان شرایط جوی متفاوت باشد، اما در شهر میامی خبری از این تمایز نیست و تنها روزهای گرم و قابل تحمل در کنار شب هایی معتدل با نسیمی ملایم 6 ماه این دو فصل را تشکیل می دهند. به غیر از بهار و زمستان شاید بدترین فصل سال برای طیف وسیعی از گردشگران اقصی نقاط جهان، فصل تابستان میامی باشد که داغی روزهای آن از حد تصورتان خارج است و شب های کاملا خشک و سوزانی نیز انتظار شما را می کشند و بیشتر به همین دلیل است که تعداد جمعیت جهانگرد های داخلی و یا خارجی این شهر در این زمان از سال به پایین ترین حد خودش می رسد. پاییز نیز همانند بهار و زمستان دارای اقلیمی استوایی یا نیمه استوایی است که تنها تفاوت آن با دو فصل پر تردد دیگر شهر میامی، عدم استقابل مسافران از انجام سفر به این نقطه از ساحل اقیانوس اطلس در این ماه گزارش شد. گفتنی است که واحد پولی در شهر میامی، دلار استان متحده آمریکا با نماد اختصاری USD در بنگاه های خرد و کلان مالی بوده و این شهر از اختلاف زمانی 8 ساعت و 30 دقیقه ای با شهر تهران برخوردار است.

لیستی از هزینه های سفر به میامی

هزینه های مربوط به اقامت

در شهر جادویی آمریکایی ها یعنی میامی تا دلتان بخواهد هاستل و مهمانخانه و بعلاوه هتل ها به چشم می آیند که البته هیچکدام از این اماکن اقامتی از هزینه های پایین و یا ارزان ای جهت کاهش هزینه های سفر به میامی نخواهد شد، مثلا می توان در این شهر محبوب و سراسر مفرح به ازای پرداخت مبلغی بین 20 تا 39 دلار آمریکایی به اتاقی مشترک در یک هاستل معمولی دست پیدا کرد و یا با هزینه چیزی نزدیک به 140 دلار آمریکایی می توان خود را از اتاقی کاملا شخصی همراه با دو تختخواب و سایر امکانات رفاهی دیگر برخوردار نمود. به غیر هاستل ها و مهمانخانه های کوچک و بزرگ در میامی، هتل های مختلفی نیز در این شهر جهت اقامت هرچه راحت تر مسافران و گردشگران آن در نظر گرفته شده که اگر بخواهیم اندازه اجاره بهای اتاق های این قبیل اقامتگاه های لوکس و مجلل را بگوییم، بایستی به مواردی از قبیل اجاره اتاق با اندازه مبلغ 50 تا 70 دلاری یک هتل تک ستاره، اجاره اتاق با اندازه مبلغ 98 تا 119 دلاری یک هتل دو ستاره، اجاره اتاق با اندازه مبلغی بین 100 تا 274 دلاری یک هتل سه ستاره، کرایه هر شب اتاق و سوئیت یک هتل چهار ستاره با اندازه مبلغی میان 137 تا 292 دلار و بعلاوه اتاق هایی با میانه هزینه 85 تا 552 دلار آمریکایی هتل های 5 ستاره اشاره نماییم.

هزینه های مربوط به خورد و خوراک

خوشبختانه این بخش از هزینه های سفر به میامی در مقایسه با دیگر هزینه ها کمی ارزان تر بحساب آورده می گردد که البته بسته به مکان اقامتی و رستورانی دارد که شما جهت میل کردن یک وعده غذای آمریکایی چه بصورت فست فود و چه بصورت غیر فست فود انتخاب نموده اید. برای مثال شما می توانید هنگام گشت و گذار در بخش ساحل جنوبی این شهر بندری با لیست بلند بالایی از غذاهای مخصوص میامی روبرو شوید و برای سرو یک غذای کاملا معمولی و تقریبا نیمه سنگین مبلغی در حدود 20 دلار را هزینه کنید که واقعا رقم بسیار زیادی برای یک خرید یک وعده غذایی بحساب می آید! این در حالی است که چنانچه از اماکن اصلی جهانگردی و گردشگری میامی همانند ساحل جنوبی آن فاصله بگیرید، می توانید همین غذاهای 20 دلاری و حتی بیشتر را در جاهای دیگری از شهر میامی با قیمت های به مراتب کمتری تهیه نمایید. جالب است بدانید که فرهنگ غذاهای ارزان آمریکایی در شهر میامی نیز به چشم می خورد و شما چه بومی باشید و چه تنها برای چند روز اقامت به این شهر بندری از ایالات متحده سفر نموده باشید، می توانید در اقصی نقاط آن با غذاهای فست فودی بسیار خوشمزه ای که کمتر از 7 دلار قیمت گذاری شده اند نیز رو به رو شوید و حسابی از شرمندگی شکم هایتان خارج شوید. ناگفته نماند چنانچه تمایل به عدم تهیه غذا از بیرون داشتید و عمدتا در پی پخت و پز خانگی بودید، می توانید به وسیله بازارهای شهر میامی برای یک هفته غذایی خود با مبلغی بین 40 تا 50 دلار مواد غذایی و خورد و خوراکتان را تامین نمایید.

هزینه های مربوط به حمل و نقل

ناوگان حمل و نقل شهر میامی از نظم و انضباط شهری قابل توجهی برخوردار بوده و به همین دلیل کمتر می توان زمان خود را در بین خیابان ها و ترافیک خودروهای این شهر تلف کرد! در میامی شما می توانید چنانچه علاقمند به پیاده روی و گشت و گذار با پای پیاده در خیابان هایی همانند واشینگتن، Collins و بعلاوه Ocean Drive هستید، سری به خطوط ساحل جنوبی آن زده و در مسیرهایی از قبل مشخص شده به فعالیت های جسمانی خود بپردازید. البته از قلم نیاندازید که شرایط تردد در بخش ساحل شمالی همین شهر کاملا متفاوت از ساحل جنوبی آن بوده و حتما بایستی برای جا به جایی در این محدوده از وسایل نقلیه موتوری استفاده کرد. میانه هزینه تهیه بلیط اتوبوس و مترو در بین هزینه های سفر به میامی حدودا 2.25 دلار مشخص شده و به علت اجاره خودرو به مسافران و گردشگران این شهر بندری به محض رسیدن به فرودگاه بین المللی میامی، با کمتر گالری و بنگاهی می توان در سطح شهر روبرو شد که حاضر به کرایه خودروهای خود به علاقمندان گردش و سرگرمی در بین جاهای دیدنی میامی باشند.

برترین موقع جهت رزرو هتل

همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره نمودیم، شهر میامی اغلب ماه های سال را میزبان جمعیت زیادی از جهانگرد ها و گردشگران داخلی و خارجی آمریکایی است که البته در این بین سفر در ماه های گران و یا ارزان قیمت این شهر می تواند از جایگاه بسیار حائز اهمیتی برای عموم گردشگران کل جهان برخوردار باشد، مثلا اینکه سفر شما درست در تعطیلات زمستان و یا عید پاک ایالات متحده آمریکا که معمولا از اواخر ماه مارس شروع می گردد، قرار گیرد و یا اینکه برنامه مسافرت شما به شهر میامی را بگونه ای برنامه ریزی کنید که در فصول پاییز و تابستان در این نقطه از کشور آمریکا حاضر شوید، قطعا کاهش ملموسی را در هزینه های سفر به میامی خواهید دید. گرانترین فصل موجود جهت انجام سفر به میامی که در صنعت توریسم به آن High Season گفته می گردد، در واقع فصل زمستان است و کمتر می توان در این فصل یا بطور کلی در بازه زمانی بین ماه نوامبر تا آوریل به صرفه جویی در هزینه های سفر به میامی فکر کرد. در میامی عمده ترین بخش هزینه های شما را هزینه های مربوط به رزرو اماکن اقامتی همانند هاستل ها و هتل های تک ستاره و چند ستاره تشکیل می دهند که بدیهی است در صورت سفر به شهر میامی در فصولی همانند بهار و زمستان، باید متحمل پرداخت مبالغ بیشتری برای رزرو و کرایه مکانی مناسب جهت اقامت خود و یا سایر همراهانتان شوید

راه های کاهش هزینه های سفر به میامی

بهره گیری از پکیج های مسافرتی

استفاده از پکیج های مسافرتی گوناگونی که معمولا هر کدام از آژانس های خدمات مسافرتی و گردشگری نوع خاصی از آن را برای مسافرانشان تدوین می نمایند، شایدی یکی از برترین روش های ممکن جهت ایجاد صرفه جویی در هزینه های ناشی از سفر بحساب آید. با اطلاع و استفاده از این پکیج های پیشنهادی شما می توانید با قیمت های ارزان راهی جاهای دیدنی میامی شوید و لااقل خیالتان را از هر جهت راحت کنید.

اخذ کارت تردد

حیف است اگر به برترین شهر استان فلوریدا سفر کنید و تنها روزهای خود را با اقامت در هتل و استراحت مطلق بر روی تخت های آن سپری کنید و یا اینکه تنها از امکانات سرگرمیی استفاده نموده و سفر خود را بدون بازدید از جاهای دیدنی میامی انتها دهید. تعدادی از برترین جاهای دیدنی میامی در داخل شهر و تعدادی دیگر در خارج از شهر قرار گرفته اند. برای آن ها که در دل شهر میامی استقرار یافته اند، خیلی لازم نیست خود را به آب و آتش بزنند و می توانند با اجاره یک ماشین دربست و یا با استفاده از خطوط حمل و نقل عمومی میامی خود را به بخش های مختلف این شهر برسانند. اما موضوع جهت بازدید از جاذبه هایی که در محیط بیرونی شهر قرار گرفته اند، کاملا متفاوت و بعلاوه هزینه بر تلقی می گردد! برای آن دسته از افراد و گردشگرانی که قصد خارج شدن از شهر بندری میامی را نموده اند و می خواهند از مجذوب نمایندهیت های بیرونی این شهر نیز نهایت استفاده را ببرند، باید بگوییم به صرفه ترین روش ممکن جهت انجام این خواسته، دریافت کارت تردد میامی است که می توان با در اختیار داشتن آن به راحتی و بدون هیچگونه محدودیتی از 25 مورد از جاهای دیدنی میامی بازدید به عمل آورد. گردشگران و دوستان گرامی توجه نمایند که این کارت ها برای تمامی جاذبه های جهانگردی و دیدنی میامی از یک قیمت ثابت برخوردار هستند و مدت اعتبار آن ها نیز نهایتا 14 روز مشخص شده است. این کارت ها از تنوع زیادی برخوردار بوده که به توضیح زیر هستند:

کارت تردد مخصوص بزرگسالان: 1 روزه (64.99)، 2 روزه (106.99)، 3 روزه (139.99) و 5 روزه (189.99)

کارت تردد مخصوص خردسالان: 1 روزه (54.99)، 2 روزه (84.99)، 3 روزه (109.99) و 5 روزه (149.99)

دوستان و گردشگران محترم براساس راهنمای سفر به میامی توجه داشته باشید که ممکن است در وهله نخست با تماشای این اعداد و ارقام بگویید که این کارت ها کاملا گران هستند و ما هیچ نیازی به تهیه و خرید آنان جهت گشت و گذار میان جاهای دیدنی میامی نداریم! اما اشتباه نکنید، تا کنون بارها و بارها ثابت شده که اگر بخواهید با تعرفه های شخصی در شهر عجیب و غریبی همانند میامی به بازدید از جاذبه های آن بپردازید، بایستی چیزی نزدیک به 80٪ بیش از قیمت نهایی این کارت های مخصوص تردد را پرداخت نمایید. بعلاوه، از قلم نیاندازید که این کارت ها با اینکه کاملا در کاهش هزینه های مسافرت موثر واقع خواهند شد، اما تنها برای زمانی مناسب هستند که بخواهید به سراغ جاذبه های گردشگری و تماشایی این شهر مجلل و چشم نواز در ایالات متحده بروید!

جاذبه های جهانگردی و اماکن دیدنی شهر میامی

حضور در محله Coral Gables

Coral Gables نام یکی از برترین جاهای دیدنی میامی بوده که در سال 1920 میلادی به وسیله شخصی به نام جورج مریک (George Merrick) طراحی شده و هم اکنون نیز با گذشت این همه سال از طراحی و معماریش، قوانینی برای آن وضع شده که همانند زمان مهندس مریک، این محله کنترل و اداره گردد.

پارک میوه و ادویه میامی

یکی از برترین جاهای دیدنی میامی، پارک یا بهتر است بگوییم فضای سبز 30 هکتاری میوه و ادویه این شهر کاملا شیک و مدرن است که دارای بیش از 500 گونه مختلف گیاهی و درختی در فضای داخلی خود هست. در این پارک شما می توانید با نادرترین میوه ها و ادویه های دوست داشتنی ایالات متحده رو به رو شوید و چنانچه فرد خوش شانسی نیز باشید و زمان سفر شما به میامی با هنگام برگزاری مراسم و فستیوال های مجذوب نماینده در این نقطه مطابقت داشته باشد، قطعا از بازدید از پارک میوه و ادویه (Fruit and Spice Park) تا آخر عمرتان پشیمان نخواهید شد!

سرو غذا در رستوران تورو تورو

یکی از شیک ترین و مدرن ترین رستوران ها در راهنمای سفر به میامی، رستوران تورو تورو (Toro Toro) نام دارد که می توان در آن با منوی فوق العاده ای از غذاهای بین قاره ای همانند غذاهای لاتین، انواع مختلفی از استیک، پیش غذاهای گوناگون اسپانیایی از جمله تاپاس روبرو شد. بد نیست بدانید که عامل اصلی به معروفیت رسیدن این رستوران بین المللی در واقع سرآشپز بی نظیر آن است که کسی نیز جز ریچارد سندووال! گردشگران و علاقمندان سفر نموده به شهر میامی توجه داشته باشند که حضور و سرو یک وعده غذا خصوصا صبحانه یکشنبه های این رستوران می تواند تا مدت ها برایتان تازگی و خاطرات خوشی را به همراه داشته باشد. از قلم نیاندازید که محیط رستوران تورو تورو کاملا لوکس و گران قیمت بوده و صرفه جویی در آن با توجه به قیمت غذاها و سایر خدمات این مکان، تقریبا غیرممکن تلقی می گردد.

بازدید از منطقه فلوریدا کیز

این منطقه که قرار هست تا در راهنمای سفر به میامی از زیبایی هایش بگوییم، در حقیقت از 20 جزیره کوچک و بزرگ با امکانات مختلفی رفاهی و سرگرمیی تشکیل می گردد و در بخش جنوبی استان فلوریدای واقع شده است. در فلوریدا کیز (Florida Keys) جاذبه های دیدنی و اماکن سرگرمیاتی متعددی از شمالی ترین جزیره تا جنوبی ترین نقطه موجود در آن تعبیه شده و به سختی می توان گفت گردشگران و مسافران سفر نموده به منطقه فلوریدا کیز دقایق ناخوشانیدی را در این منطقه سپری خواهند کرد! از جمله امکانات رفاهی و سرگرمیاتی موجود در جزایر فلوریدا کیز می توان به شنا، کایک سواری، پاراسیل، اسکی روی آب در کنار کلی رستوران خوشمزه همانند رستوران Rusty Pelican اشاره نمود. از قلم نیفتد که مهمترین عامل جهانگردی بودن فلوریدا کیز، وجود مناظری شگفت انگیز از طبیعت و اقیانوس بیکران آبی در این منطقه بوده که قطعا برای زوج های جوان می تواند گزینه ایده آلی جهت گذران ماه عسل بحساب آورده گردد.

قدم زدن در هاوانای کوچک

به قسمتی از شهر میامی که با حضور ساکنان پر تعداد کوبایی در آن همراه شده، در راهنمای سفر به میامی هاوانای کوچک یا Little Havana گفته می گردد. در این نقطه شما می توانید به گشت و گذاری مهیج در خیابان ها و کوچه پس کوچه های آن بپردازید. در برترین غذاخوری ها و رستوران های هاوانای کوچک با جادویی ترین طعم ها و مزه های عمرتان روبرو شوید و همراه با آن به نواختن موسیقی اصیل کوبایی در کنار پایکوبی سالسا بنشینید. البته این تمام مجذوب نمایندهیت نهفته شده در محله متعلق به مهاجران کوبایی شهر میامی نیست و شما می توانید در ادامه گردش و سرگرمی خود در این محله با افراد زیادی، خصوصا در بخش جنوب غربی خیابان هشتم هاوانای کوچک رو به رو شوید که در حال بازی و یا شرکت در مسابقات بزرگ دومینو هستند. ناگفته نماند با اینکه به هیچ عنوان از نظر علمی و شخصیتی توصیه نمی کنیم، اما بد نیست بدانید که در این نقطه از شهر میامی، می توان با برترین نوع از سیگارهای بزرگ کوبایی نیز روبرو شد که در اقصی نقاط جهان از معروفیتی بی بدیل برخوردار هستند.

کلیسای باستانی

در میامی یک مکان مقدس و فوق العاده باشکوه به نام کلیسای باستانی وجود دارد که تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مکان های مجلل این شهر جهت برگزاری مراسم عروسی و ازدواج شده است. در مورد ساخت و ایجاد این صومعه چشم نواز اسپانیایی در کشور ایالات متحده روایات متعددی وجود دارد که موثق ترین آن ها این بوده که این بنا در سال 1141 میلادی در شهر سگوویای کشور اسپانیا ساخته شده و در آن زمان تحت تملک ویلیام راندولف هرست که در استان کالیفرنیا ساکن بوده، قرار داشته است. بعلت عدم صدور مجور ساخت و ساز در استان کالیفرنیا از سوی دستگاه های ذی صلاح آمریکایی، ساختمان این کلیسای باستانی تا مدت ها یعنی تا سال 1954 میلادی در بندرگاه دیگر استان مهم و معروف آمریکایی به نام نیویورک قرار گرفته تا اینکه بالاخره در همین سال به وسیله یک زوج تاجر با قیمتی سرسام آور خریداری شده و سپس به جادویی ترین شهر ایالات متحده منتقل می گردد. گفتنی است تقریبا تمام دختران و پسران آمریکایی آرزوی برگزاری مراسم ازدواج خود در این کلیسای مجلل و باشکوه را دارند.

عمارت ویزکایا

ویزکایا نام عمارتی بسیار بزرگ و چشم نواز در ناحیه ای به همین نام در شهر میامی است. حضور و بازدید از ناحیه ویزکایا استیت (Vizcaya State) قطعا می تواند برای هر جهانگرد و مسافری که به میامی سفر نموده، جالب باشد. البته بد نیست بدانید که بنابر نظر بعضی از جهانگرد ها و گردشگران مشهور جهان، سفر به شهر جادویی میامی بدون بازدید از عمارت ویزکایا که در اوایل سده 20 میلادی متعلق بوده به جیمز دیرینگ نیمه تمام تلقی خواهد شد. با تمام این اوصاف، عنایت داشته باشید که عمارت بزرگ و باشکوه ویزکایا به سبک و سیاق معماری اروپایی ساخته شده و می توان با حضور در قسمت های مختلف این عمارت که از بخش های مجذوب نماینده راهنمای سفر به میامی هست، با نحوه و چگونه زیستن مردم استان فلوریدا در طول 100 ساله گذشته به خوبی آشنایی پیدا کرد. گفتنی است ناحیه ویزکایا استیت در بخش ساحلی بیسکین قرار گرفته و از وسعتی 50 هکتاری نیز برخوردار است. بعلاوه به یاد داشته باشید که باغ موزه ویزکایا در تمام روزهای هفته به غیر از سه شنبه، جهت استقبال از شما بازدیدنمایندگان عزیز باز هست.

قلعه مرجانی

از دیگر بخش های مجذوب نماینده در راهنمای سفر به میامی می توان به قلعه مرجانی (Coral Castle) اشاره نمود که به وسیله Ed Leedskalnin به عنوان یادبودی از معشوقه اش در این مکان ساخته شد. بنیانگذار قلعه مرجانی اهل کشور لتونی و ساکن میامی بوده، حدودا 30 ساله ساخته شده و دارای وزنی برابر با 1100 تن هست که قطعا توصیه می کنیم در سفر خود به شهر میامی از این قلعه تماشایی نیز بازدید بعمل آورید.

پارک ملی زمین های باتلاقی

پارک زمین های باتلاقی (Everglades) منطقه ای است به بزرگی 1.5 هکتار که متشکل از جنگل های گرمسیری، چمنزارهای طبیعی و بعلاوه مرداب های فراوان هست. در این پارک ملی که از معروفیت و آوازه بسیار وسیعی نیز در کل ایالات متحده آمریکا برخوردار بوده، شما می توانید با چهارده گونه فوق العاده نادر و البته در معرض انقراض همانند گاو دریایی غرب هند، پلنگ اصیل فلوریدایی و بعلاوه کروکودیل آمریکایی روبرو شوید. گردشگران و بازدیدنمایندگان پارک ملی زمین های باتلاقی شهر میامی توجه داشته باشند که با توجه به وسعت بسیار زیاد این مجموعه دیدنی و سراسر سرسبز توصیه می کنیم که حتما به وسیله دفتر خدماتی پارک، یک بروشور تهیه نمایید تا گم نشوید.

ساحل جنوبی

رفتن به جادویی ترین شهر ایالات متحده بدون سر زدن به ساحل جنوبی آن بی معنا تلقی می گردد. شهر میامی همانطور که بارها نیز در طول مطلب راهنمای سفر به میامی به آن اشاره نمودیم، از جاذبه های گردشگری و سرگرمیاتی بسیار متعددی برخوردار بوده که ساحل جنوبی این شهر یکی از برجسته ترین این اماکن بحساب می آید. در ساحل جنوبی شما می توانید همواره و در طول 24 ساعت شبانه روز با جمعیت شاد و پر انرژی از اقشار مختلف مردم روبرو شوید که در حال گشت و گذار در زیر آسمان تاریک میامی بوده و یا اینکه با برآمدن خورشید به فکر برنزه کردن و گرفتن یک حمام آفتاب دلچسب هستند. گردشگران و علاقمندان سفر به جاهای دیدنی میامی فراموش ننمایند که هزینه های موجود در ساحل جنوبی این شهر نه تنها ارزان و ارزان تلقی نمی گردد، بلکه بسیار هم به نسبت سایر نقاط میامی از قیمت های بیشتری برخودار است، اما با این حال همواره می توان جمعیت بیشماری از اهالی بومی و غیر بومی میامی را دید که برای سرگرمی و اندکی استراحت این مکان گران قیمت را ترجیح می دهند. گفتنی است از دلایل مشهور شدن ساحل جنوبی بایستی به وجود کافه رستوران های کاملا لوکس در کنار تعداد زیادی فروشگاه اشاره نمود.

گردش در منطقه آزاد Coconut Grove

Coconut Grove یکی از برترین جاهای دیدنی میامی بوده که به نسبت سایر نقاط این شهر از تاریخچه غنی تری برخوردار است و می توان در آن به وفور با المان های هنری و آثاری برجای مانده از یک حرکت اجتماعی تحت نام جنبش هیپی رو به رو شد. منطقه آزاد Coconut Grove دارای پوشش گیاهی و درختی بسیار قابل توجهی بوده و می توان در بین درختان و گیاهان مختلف این منطقه با پرندگان و جانوران مختلفی همانند طاووس روبرو شد. شایان ذکر است که این منطقه برای علاقمندان به دوچرخه سواری نیز بسیار ایده آل قلمداد می گردد، چرا که دارای مسیری فوق العاده تمیز و مخصوص دوچرخه سواران است.

منبع: همگردی

به "راهنمای سفر به میامی ، شهری دیوانه کننده در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به میامی ، شهری دیوانه کننده در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید