کنکور کارشناسی ارشد بدون تعویق برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کنکور کارشناسی ارشد سال 1401 بر اساس برنامه ریزی های از پیش اعلام شده در تاریخ مقرر و بدون تعویق برگزار می گردد.

کنکور کارشناسی ارشد بدون تعویق برگزار می گردد

به گزارش ایرنا، حسن مروتی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور کارشناسی ارشد 1401 در تاریخ از پیش اعلام شده برگزار می گردد، تأکید کرد: در 2 سال گذشته، زمان بندی کنکور کارشناسی ارشد به علت شیوع ویروس کرونا تغییر کرد که مسائل زیادی برای دانشگاه ها در پی داشت.

وی اضافه نمود: با تعویق آزمون های کارشناسی ارشد، دانشگاه ها با مسائل زیادی در برنامه ریزی ثبت نام دانشجویان روبرو شدند. بر این اساس، تا به امروز هیچ تصمیمی برای تغییر زمان بندی کنکور های امسال از جمله کارشناسی ارشد نداریم. برگزاری به موقع آزمون ها باعث به موقع اعلام شدن نتایج نهایی در شهریورماه می گردد.

سرپرست معاونت امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور درباره فاصله اجتماعی در کنکور کارشناسی ارشد، اظهار داشت: سازمان سنجش تابع مصوبات ستاد ملی کرونا است. این ستاد همه فاصله ها را به قبل از وقوع کرونا برگردانده است. بر اساس این مصوبه، فاصله اجتماعی در کنکور کارشناسی ارشد هم یک متر اعلام شد. با این حال، سازمان سنجش آموزش کشور قبل از دریافت این مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فاصله اجتماعی آزمون یادشده را یک و نیم متر برنامه ریزی نموده بود که همین فاصله در کنکور کارشناسی ارشد هم اعمال می گردد.

به گفته مروتی، با توجه به کمتر بودن تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در مقایسه با کنکور سراسری، رعایت فاصله یک و نیم متر در حوزه های آزمون امکانپذیر است.

صبح امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت ماه تعدادی از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مقابل ساختمان دیوان عدالت اداری تهران تجمع نموده و با در دست داشتن پلاکارد هایی خواستار تعویق کنکور کارشناسی ارشد سال 1401 شدند.

آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 روز های 28 تا 30 اردیبهشت ماه سال 1401 در سراسری کشور برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "کنکور کارشناسی ارشد بدون تعویق برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنکور کارشناسی ارشد بدون تعویق برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید