پیگیری تبدیل شرایط پرستاران 89 روزه ، شرایط نامشخص ارز دارو در بودجه 1401

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، وزیر بهداشت ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت تحقق درخواستهای پرستاران، در عین حال درباره سرنوشت ارز دارو در بودجه سال آینده گفت: هنوز بحث ارز دارو معین نیست. جلساتی را در پیش داریم که در این زمینه تصمیم گیری گردد.

پیگیری تبدیل شرایط پرستاران 89 روزه ، شرایط نامشخص ارز دارو در بودجه 1401

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه مراسم روز پرستار، با حضور در جمع وبلاگ افراگرافیک، گفت: به مردم عزیزمان این روز فرخنده را تبریگ می گویم. ما همیشه در این هفته از پرستاران کشورمان تقدیر می کنیم. واقعا به خصوص در ایام کرونا پرستاران مان نشان دادند که هویت واقعی کشور ما هستند که افرادی ایثارگر و فداکار هستند. در زمانی که خیلی ها از منزل بیرون نمی آمدند، پرستاران بر بالین بیماران در بخش های ویژه خدمات انجام می دادند.

وی اضافه نمود: ما نزدیک 150 پرستار شهید در دوره کرونا داشتیم. بعلاوه تعدادی هم خانواده هایشان مبتلا شدند. امیدوارم ما بتوانیم به خواسته های پرستاران رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: تبدیل شرایط پرستاران 89 روزه یکی از خواسته ها است که اکنون که کرونا فروکش نموده، انصاف نیست این افراد از مراکز خارج شوند و معاونت توسعه ما پیگیری جدی خواهند کرد تا درباره بکارگیری آنها در زمینه فوق العاده خاص کار گردد.

وزیر بهداشت گفت: بعلاوه کار بعضی از شهدای سلامت در گیرودار کارهای اداری است و هنوز پرونده هایشان تکمیل نشده که قرار است سریعتر این کار انجام گردد.

عین اللهی درباره بودجه تعرفه گذاری خدمات پرستاری در سال 1401، گفت: بودجه 1401 تغییرات زیادی را پیدا می نماید و میزان زیادی از اختیار آن به وزارت بهداشت داده می گردد و ما از منابعی که داریم، سعی می کنیم آن را انجام دهیم. ما هم از یکسری عایدی اختصاصی استفاده می کنیم و هم بودجه دولتی داریم. در دانشگاه های علوم پزشکی هم هیات امنا و اختیارات خاص داریم که می توانیم بودجه هایمان را روی آن اعتبار دهیم.

وی در پاسخ به سوال وبلاگ افراگرافیک، درباره شرایط ارز و یارانه دارو در سال آینده، گفت: هنوز بحث ارز دارو معین نیست. جلساتی را در پیش داریم که در این زمینه تصمیم گیری گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیگیری تبدیل شرایط پرستاران 89 روزه ، شرایط نامشخص ارز دارو در بودجه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری تبدیل شرایط پرستاران 89 روزه ، شرایط نامشخص ارز دارو در بودجه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید