مهم ترین نکات برای خرید سینی مسی و قندان مسی از بازار مس و استفاده از آن

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، سینی ها و قندان های مسی نه تنها در آشپزخانه و برای پذیرایی از مهمان ها بسیار مفید هستند، بلکه بسیار زیبا هستند. ظروف مسی خود را در کمد پنهان نکنید؛ آن ها را با افتخار بهره ببرید و مجموعه ظروف مسی خود را به نمایش بگذارید. آن ها به خانه و آشپزخانه شما جان می بخشند.

مهم ترین نکات برای خرید سینی مسی و قندان مسی از بازار مس و استفاده از آن

شما می توانید محصولات مرتبط به این مطلب (انواع سینی مسی و قندان مسی) را در فروشگاه اینترنتی بازار مس مشاهده نمایید.

راهنمای خرید سینی مسی با برترین قیمت

هنگام خرید سینی مسی از فراورینمایندگان مس (بصورت آنلاین یا حضوری)، بخاطر حذف واسطه ها، شما با کمترین قیمت ممکن خرید خود را انجام می دهید. پس پیشنهاد ما، خرید مستقیم از مسگری است. خوشبختانه، بعضی از کارگاه های مسگری فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نموده اند و شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن خرید خود را انجام دهید.

قبل از خرید سینی مسی باید کاربرد سینی مدنظرتان را تعیین کنید تا کار ساده تری در انتخاب سینی داشته باشید. برای مثال، درصورت استفاده از سینی مسی به عنوان گلدان، احتیاج به یک سینی با لبه های نسبتا بلند دارید. شما می توانید برای کاشت گیاهان ریز و کوچک خود و یا برای استفاده به عنوان زیرگلدانی، از سینی مسی لبه بلند بهره ببرید.

یکی از نکات دیگر ابعاد سینی است که باید به آن توجه ویژه ای کنید تا پس از خرید با مشکل جابجا کردن آن و یا کوچک بودن سایز روبرو نشوید. مثلا اگر از سینی مسی برای پذیرایی نوشیدنی در یک خانواده کم جمعیت استفاده خواهید کرد، یک سینی مجذوب نماینده کوچک یا میانه می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

سینی های مسی عموما در دو رنگ مسی و نقره ای (سفید) عرضه می شوند؛ شما می توانید رنگ آن را با توجه به رنگ باقی ظروف مسی که در منزل دارید و سلیقه خود انتخاب کنید.

محل ساخت ظروف مسی هم ار نکات مهم در هنگام خرید است. هنرمندان و صنعتگران بسیاری در سرتاسر کشور این ظروف را فراوری می نمایند ولی ظروف مسی زنجان و اصفهان نسبت به باقی نقاط کشور مشهورتر است. زنجان بخاطر پیشینه و قدمت خود در فراوری ظروف مسی مختلف مانند سینی مسی، قندان مسی، قابلمه مسی و … در خارج از کشور نیز دارای معروفیت است. شما می توانید بعضی محصولات مسی فراوری زنجان را در کشورهای دیگر مشاهده کنید.

سینی مسی، برترین انتخاب برای رستوران

اگر شما صاحب یک رستوران هستید و یا به فکر راه اندازی رستوران خود هستید، ظروف مسی یکی از برترین گزینه های تزئین، پذیرایی و پخت و پز شماست. اگر رستوران شما دارای تم و زمینه سنتی است، می توانید با استفاده از سینی مسی برای پذیرایی، مشتریان خود را شگفت زده کنید.

استفاده از سینی مسی در رستوران چنان مجذوب نمایندهیت زیادی دارد که بعضی از ایرانیان مقیم در کشورهای دیگر مانند ترکیه، استرالیا، امارات و … با خرید اینترنتی ظروف مسی از ایران برای رستوران خود، مشتریان فراوانی جذب و ظاهر مجذوب نماینده و خاصی برای رستوران خود ایجاد کردند.

درهمین صفحه شما تعدادی از موارد استفاده ظروف مسی مخصوصا سینی مسی در رستوران را مشاهده می کنید. برای خرید ظروف مجذوب نماینده مسی مانند سینی گرد مسی می توانید از سایت های مختلف مانند دیجی کالا (digikala.com)، بازار مس (bazarmes.com) و … بهره ببرید و خریدی با خیال آسوده داشته باشید؛ کیفیت بالا، قیمت کم، ارسال سریع.

نکات مهم در استفاده از قندان مسی

قندان مسی می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد؛ علاوه بر استفاده در کنار سینی مسی برای پذیرایی، قندان مسی قابل استفاده برای تزئین دکوراسیون خانه و رستوران و… هست. برای افزایش مجذوب نمایندهیت و زیبایی قندان مسی بهتر است آن را در کنار دیگر ظروف مسی قرار داد.

یکی از نکات مهم در استفاده از قندان مسی این است که شما علاوه بر قند، می توانید تنقلات دیگر مانند نقل و نبات را هم درون آن قرار دهید. اگر یک قندان مسی بزرگ دارید، پیشنهاد می کنیم حداقل برای چند دفعه از آن به عنوان شکلات خوری بهره ببرید.

می توانید از قندان مسی همراه با ست چای ایرانی مسی (سینی مسی، کتری و قوری مسی و …) بهره ببرید و نوشیدنی دلپذیری داشته باشید. همان طور که قبل تر هم گفتیم برای تزیین هم می توانید از آن بهره ببرید.

یک قندان مسی اصل و خوب، مانند سینی مسی باکیفیت دارای ظاهری زیبا و بدون مشکل می باشد. حتما هنگام خرید حضوری به این نکات توجه کنید. درصورت خرید از فروشگاه های اینترنتی ظروف مسی مانند سایت های معرفی شده در این نوشته، خیالتان از بابت این موضوع راحت باشد، چون اگر ظروف ارسالی به شما ایراد داشته باشند، شما می توانید آن ها را با ظروف سالم تعویض کنید. هنگام خرید ظرف مسی حتما به کیفیت اتصالات آن هم دقت کنید.

یکی از نکات مهم خرید قندان مسی توجه به هماهنگی ارتفاع آن با باقی ظروف شماست. حتما به باقی لوازم خود دقت کنید تا بتوانید هنگام انتخاب بین قندان مسی پایه دار و بدون پایه گزینه بهتری را بخرید.

قندان های مسی اغلب در دو رنگ مسی و سفید (نقره ای) موجود هستند. بعضی از قندان های مسی دارای نقوش بسیار زیبایی هستند. قندان مسی میناکاری شده مجذوب نمایندهیت بسیار زیادی در خود دارد. بعضی از این قندان های مسی را در تصاویر مشاهده می کنید.

درصورتی که می خواهید چنین ظروف مسی مجذوب نمایندهی را داشته باشید، به ابتدای این مطلب مراجعه کنید و به وسیله روش ها و سایت های گفته شده خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

یکی از ویژگی های ظروف مسی این است که بعد از مدتی استفاده کم کم سیاه می شوند و احتیاج به قلع اندود شدن پیدا می نمایند. اما اگر با طریقه صحیح شستن ظروف مسی آشنا باشید یاری می نماید دیرتر سیاه شوند و البته بهتر تمیز شوند.

استفاده از سیم ظرفشویی، برای تمیز کردن ظروف مسی توصیه نمی گردد. بهتر است که برای شستن ظروف مسی، از یک اسکاچ نرم یا با درجه زبری کم بهره ببرید.

شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود ظروف مسی را از راه های توصیه شده در این مقاله بخرید و بهره ببرید.

درصورتی که درمورد ظروف مسی (نحوه خرید، استفاده، شستشو و …) سوالی داشتید، در قسمت نظرات سوال خود را بپرسید تا در سریع ترین زمان ممکن جوابگو باشیم و شما را هدایت کنیم.

منبع: اتاق

به "مهم ترین نکات برای خرید سینی مسی و قندان مسی از بازار مس و استفاده از آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین نکات برای خرید سینی مسی و قندان مسی از بازار مس و استفاده از آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید