خبرنگاران مانه: در این شرایط اگر لیورپول از جام محروم گردد، قابل درک است

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تهران- خبرنگاران- ستاره سنگالی لیورپول معتقد است که اگر بنا به شرایط به وجود آمده ناشی از پاندمی کرونا، قرمزها از عنوان قهرمانی لیگ جزیره محروم شوند، اهمیتی ندارد زیرا آنها فصل آینده این کار را انجام خواهند داد.

خبرنگاران مانه: در این شرایط اگر لیورپول از جام محروم گردد، قابل درک است

شیوع گسترده ویروس کرونا بسیاری از لیگ های فوتبال را در سرتاسر دنیا متوقف نموده است.

لیورپول در حال حاضر با 25 امتیاز بیشتر از نزدیک ترین تعقیب کننده، صدرنشین لیگ جزیره بوده و این در حالی است که تا انتها فصل و جشن قهرمانی پس از 30 سال تنها 9 بازی و البته دو پیروزی فاصله دارد.

الکساندر چفرین رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بیان کرد که هیچ سناریوی دیگری غیر از قهرمانی لیورپول در لیگ جزیره در فصل جاری متصور نمی گردد اما سادیو مانه می گوید که وی هر تصمیمی که در این خصوص گرفته گردد، خواهد پذیرفت.

وی در این باره گفت: من شغلم یعنی فوتبال را دوست دارم و می خواهم در زمین برنده باشم. می خواهم برنده بازی ها باشم و جام را به دست آورم و این آرزوی من است اما در شرایط فعلی، هر اتفاقی که رخ دهد، قابل درک است.

مانه اضافه نمود: لیورپول روزهای سختی را پشت سر گذاشته است اما شرایط بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا به مراتب سخت تر بوده است؛ بعضی از مردم اعضای خانواده خود را از دست داده اند و این اتفاق بسیار سخت تر است اما به شخصه رویای من قهرمانی در امسال است.

وی در انتها گفت: اگر این اتفاق رخ ندهد، آن را خواهم پذیرفت زیرا بخشی از زندگی است؛ خوشبختانه می توانیم سال آینده قهرمان شویم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مانه: در این شرایط اگر لیورپول از جام محروم گردد، قابل درک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مانه: در این شرایط اگر لیورپول از جام محروم گردد، قابل درک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید