نگاهی به 9 بازی اخیر طارمی در پرتغال، هر 69 دقیقه یک گل یا پاس گل

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مهدی طارمی با گلی که روز گذشته در ملاقات پورتو مقابل پاکوس دفریرا به ثمر رساند، تعداد گل هایش در لیگ پرتغال را به عدد 13 رساند. مهاجم ایران در این مسابقه دو پاس گل هم داد تا با 11 پاس گل، در رده دوم برترین گل ساز لیگ پرتغال قرار بگیرد.

نگاهی به 9 بازی اخیر طارمی در پرتغال، هر 69 دقیقه یک گل یا پاس گل

اما فرایند رو به رشد طارمی در لیگ پرتغال از 9 بازی گذشته به اینطرف شدت گرفت؛ تا جایی که او در این 9 بازی 7 پاس گل داده و 6 گل به ثمر رسانده است.

مهاجم بوشهری که دومین فصل حضورش در پورتو را تجربه می نماید، در این 9 مسابقه به صورت میانگین آمار هر 69 دقیقه یک گل یا پاس گل را به نام خود نموده است.

به این عملکرد، می توان گل ها و پاس گل های طارمی در لیگ اروپا و جام حذفی پرتغال را هم اضافه نمود. هنوز زمان زیادی از گلزنی طارمی مقابل لاتزیو ایتالیا در ملاقات برگشت مرحله حذفی لیگ اروپا نگذشته است. در ملاقاتی که با نتیجه تساوی 2 - 2 تمام شد، طارمی یک گل زد و یک پاس گل داد تا زمینه ساز صعود پورتو به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا گردد.

طارمی بعلاوه هفته گذشته در ملاقات رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال برابر رقیب دیرینه پورتو یعنی اسپورتینگ لیسبون کار مشابهی انجام داد و با یک گل و پاس گل، نقش پررنگی در برد 2 - 1 تیمش داشت.

آمار طارمی در 9 بازی اخیر لیگ پرتغال به این ترتیب است:

بنفیکا: گل و پاس گل

استوریل: گل و پاس گل

بلننسس: گل

فامالیسائو: گل

آروکا: -

اسپورتینگ لیسبون: گل و پاس گل

موریرنسی: پاس گل

ژیل ویسنته: پاس گل

پاکوس دفریرا: گل و دو پاس گل

صفحه توییتر دراگائو نیوز که از رسانه های نزدیک به باشگاه پورتو است، ضمن انعکاس این آمار خواهان احترام بیشتر به طارمی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نگاهی به 9 بازی اخیر طارمی در پرتغال، هر 69 دقیقه یک گل یا پاس گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به 9 بازی اخیر طارمی در پرتغال، هر 69 دقیقه یک گل یا پاس گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید