ژاوی: بارسلونا باید با 2 گل اختلاف ناپولی را شکست می داد، یک قانون باید به قوانین فوتبال اضافه گردد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعتقاد دارد نتیجه ناعادلانه ای برای مصاف خانگی شاگردانش برابر ناپولی در لیگ اروپا رقم خورده است.

ژاوی: بارسلونا باید با 2 گل اختلاف ناپولی را شکست می داد، یک قانون باید به قوانین فوتبال اضافه گردد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، ژاوی هرناندس درباره تساوی یک - یک شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش در نوکمپ برابر ناپولی در دور رفت از پلی آف صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا تأکید کرد کرد که با توجه به سلطه تیم میزبان بر بازی حق آنها بود که پیروز شوند.

ژاوی در نشست خبری پس از بازی گفت: تنها چیزی که ما کم داشتیم، ضربات تمام کننده دقیق بود. توپ را به خوبی در سرتاسر زمین بازی می چرخاندیم و 20 موقعیت گلزنی هم داشتیم که 7 تای آنها فرصت های مسلم گلزنی بودند. با توجه به شیوه ای که بازی کردیم، حق مان بود بازی را ببریم آن هم با بیش از دو گل اختلاف. اینجا لیگ اروپاست، نه یک تورنمنت محبت آمیز. پس نتیجه ای که گرفتیم ناکافی است اما من از عملکردمان راضی ام. حیف شد که نتوانستیم از فزونی مان برای رسیدن به گل های بیشتر استفاده کنیم. بازیکنان ما بازی روانی را به نمایش گذاشتند. تا انتها حمله و به هر شیوه ای که می شد برای رسیدن به گل کوشش کردیم.

ژاوی در ادامه درباره پنالتی بحث برانگیزی که به سود بارسلونا اعلام شد - سانتر آداما ترائوره که داور تشخیص داد به نوک انگشتان مدافع ناپولی خورده است - گفت: من قوانین نو را دوست ندارم. به نظرم تمام برخوردهای توپ با دست باید خطا اعلام گردد. در بسکتبال شما نمی توانید از پاهای خود بهره ببرید، پس در فوتبال هم نباید بتوانید از دست های تان بهره ببرید. در خصوص گل ناپولی هم، قانونی که در خصوص مداخله بازیکنان واقع در موقعیت آفساید وجود دارد واقعاً بیخود است اما مجبوریم آن را قبول کنیم چون قانون است. چیزی که من دوست دارم به قوانین فوتبال اضافه گردد، یک نوعی شیوه زمانبندی برای جلوگیری از تمارض منجر به وقت کشی است.

فران تورس مهاجم اسپانیایی نو بارسایی ها پنالتی آنها را به گل تبدیل کرد اما او چندین موقعیت این تیم را به هدر داد. ژاوی درباره عملکرد تورس مطرح کرد: من از شیوه بازی او برای بارسلونا بسیار راضی ام و امیدوارم که او برای مدتی طولانی اینجا بماند. ما باید به او اعتماد کنیم و مطمئنم که گل های فراوانی خواهد زد. پوشیدن پیراهن بارسلونا، مسئولیت سنگینی روی شانه های بازیکنان می گذارد، سنگین تر از پوشیدن پیراهن سایر تیم ها اما او می داند که از اعتماد کامل ما برخوردار است.

یوفا تصمیم گرفته که از سال جاری قانون گل زده در خانه حریف را لغو کند. بنابراین تساوی خانگی یک - یک برای بارسلونا در نوکمپ نتیجه چندان بدی محسوب نمی گردد. سرمربی آبی و اناری ها در این باره هم گفت: حیف شد که ما حداقل با یک گل فزونی به ناپل نمی رویم اما احساسی که نسبت به بازی مان دارم بسیار مثبت است. اگر به همین فرایند به کارمان ادامه دهیم، بازی های زیادی را خواهیم برد.

بازی برگشت ناپولی و بارسلونا پنجشنبه هفته پیش رو در استادیوم دیه گو مارادونا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ژاوی: بارسلونا باید با 2 گل اختلاف ناپولی را شکست می داد، یک قانون باید به قوانین فوتبال اضافه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: بارسلونا باید با 2 گل اختلاف ناپولی را شکست می داد، یک قانون باید به قوانین فوتبال اضافه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید