نام بردن سرمربی پورتو از طارمی و کنایه به بازیکنان تازه وارد تیمش

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تیم فوتبال پورتو فردا شب در چارچوب هفته بیستم لیگ پرتغال به مصاف تیم ماریتیمو می رود. پورتو هفته گذشته پیروز شد در لیگ قهرمانان اروپا تیم یوونتوس ایتالیا را شکست بدهد و با روحیه بالا برای بازی با ماریتیمو آماده شود.

نام بردن سرمربی پورتو از طارمی و کنایه به بازیکنان تازه وارد تیمش

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با ماریتیمو گفت: پیروزی مقابل یوونتوس از اهمیت مهمی برخوردار بود اما ما پیروزی ها را جشن نمی گیریم. در سرانجام فصل، ما می خواهیم عناوین و قهرمانی ها را جشن بگیریم.

سرمربی پورتو با اشاره به فاصله این تیم با اسپورتینگِ صدرنشین شرح داد: باید در مسابقه با ماریتیمو برنده شویم و بعد از آن یک بازی مهم دیگر (با اسپورتینگ) خواهیم داشت اما آن مسابقه تنها در صورت برد مقابل ماریتیمو و کسب سه امتیاز مهم خواهد بود. در غیر این صورت رسیدن به عنوان قهرمانی بسیار سخت خواهد بود.

کونسیسائو در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به نتایج سال های گذشته پورتو مقابل ماریتیمو، گفت: آیا فکر می کنید طارمی، اوانیلسون، فرانسیسکو یا فیلیپ اندرسون درباره نتایج سالهای اخیر در مادیرا (بازی با ماریتیمو) تحقیق می کنند؟ آنها فقط آمار است. هر بازی زندگی و داستان خاص خودش را دارد. من به هیچ یک از اینها اهمیتی نمی دهم. فکر می کنم بازیکنان بعد از تمرین به پلی استیشن پایبند باشند و آماری را مشاهده نکنند! آماده سازی بازی هیچ ارتباطی با آمار ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نام بردن سرمربی پورتو از طارمی و کنایه به بازیکنان تازه وارد تیمش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام بردن سرمربی پورتو از طارمی و کنایه به بازیکنان تازه وارد تیمش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید