خبرنگاران انتشار اقدامات ضد کرونایی شهرداری مشهد در سامانه جهانی متروپلیس

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مشهد- خبرنگاران- سازمان جهانی متروپلیس اقدامات شهرهای عضو این سازمان از جمله شهرداری مشهد را در مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا منتشر کرد.

خبرنگاران انتشار اقدامات ضد کرونایی شهرداری مشهد در سامانه جهانی متروپلیس

به گزارش روز آدینه شهرداری مشهد، متروپلیس پلتفرمی برای تبادل تجارب شهرها در مورد مبارزه با کرونا و بیماری های فراگیر مشابه راه انداخته و از اعضای خود خواسته اقدامات خود را در این زمینه برای استفاده سایر شهرهای دنیا به اشتراک بگذارند.

بر اساس این گزارش، این پلتفرم با عنوان شهرها برای بهداشت دنیا راه اندازی شده که شهرداری کلان شهرها اقدامات خود را در مورد برنامه های اجرا شده اطلاع رسانی می نمایند.

در ادامه این گزارش آمده است: اقدامات شهر مشهد نیز توسط گروه همکاری های بین المللی علمی تخصصی شهرداری مشهد، طی دو گزارش مجزا ارائه شد.

شهردار مشهد پیش از این اعلام نموده بود طی نامه ای برای اعضای متروپلیس یا همان انجمن کلانشهرهای دنیا که مشهد هم از اعضای هیات مدیره آن است از آنها اقدام عملی در راستای رفع کردن خطرات ناشی از تحریم های بی رحمانه ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا را خواهان شدیم.

اتحادیه کلانشهرهای مهم دنیا موسوم به متروپلیس سال 1984 میلادی با 137 عضو و با هدف ارائه راه چاره برای مسائل کلانشهرها به ابتکار شهرداری پاریس بنیانگذاری شد و در سال 1985 در مونترال کانادا شروع به کار کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران انتشار اقدامات ضد کرونایی شهرداری مشهد در سامانه جهانی متروپلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتشار اقدامات ضد کرونایی شهرداری مشهد در سامانه جهانی متروپلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید