حذف آژاکس در شب صعود اتوبوسی اتلتیکومادرید در اولدترافورد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، دور برگشت رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب گذشته با برگزاری دو ملاقات همزمان از ساعت 23:30 ادامه پیدا کرد.

حذف آژاکس در شب صعود اتوبوسی اتلتیکومادرید در اولدترافورد

تیم فوتبال منچستریونایتد میزبان اتلتیکو مادرید اسپانیا بود تا با توجه به تساوی یک - یک در ملاقات رفت دنبال کسب پیروزی در اولدترافورد باشد.

شیاطین سرخ در نیمه اول روی حرکت تیمی زیبای اتلیکو مادرید با گل رنان لودی (24) روبرو شد تا طرفداران خود را در بهت و حیرت فرو ببرد.

پس ا این گل منچستر یونایتد بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داد اما دفاع چند لایه و به اصطلاح اتوبوسی شاگردان دیه گو سیمئونه مانع از گلزنی کریستیانو رونالدو و هم تیمی هایش شد.

صعود اتلتیکو مادرید در حالی رقم خورد که طرفداران منچستر به شدت از شیوه نمایش بازی حریف خود ناراحت بودند و در خاتمه مسابقه هم بطری های نوشیدنی خود را سمت سیمئونه پرتاب کردند.

تیم فوتبال آژاکس هلند نیز با قبول شکست یک بر صفر مقابل بنفیکا پرتغال حذف ناباورانه ای از لیگ قهرمانان اروپا داشت. نونز (77) تک گل این ملاقات را برای بنفیکا به ثمر رساند تا این تیم پرتغالی با توجه به تساوی دو - دو در ملاقات رفت جواز صعود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حذف آژاکس در شب صعود اتوبوسی اتلتیکومادرید در اولدترافورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف آژاکس در شب صعود اتوبوسی اتلتیکومادرید در اولدترافورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید