خلاصه بازی رئال مادرید 3 ، 1 منچسترسیتی؛ بازگشت جادویی

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، در دومین و آخرین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی در استادیوم سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید به مصاف هم رفتند که این بازی هیجان انگیز و تماشایی با فزونی 3 بر یک رئال مادرید انتها یافت تا این تیم اسپانیایی با فزونی 6 بر 5 در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی فینال گردد.

خلاصه بازی رئال مادرید 3 ، 1 منچسترسیتی؛ بازگشت جادویی

در این بازی ابتدا این منچسترسیتی بود که مزد بازی هجومی و بهتر خود را با گلزنی ریاض محرز در دقیقه 73 گرفت. شاگردان گواردیولا تا زمان به ثمر رساندن این گل عملکرد نسبتاً بهتری داشتند و آمار ها هم گواه به رجحان این تیم می دادند. آن ها حتی می توانستند گل دوم را هم در دقایق انتهای بازی به ثمر برسانند، اما قدر فرصت های به وجود آمده را ندانستند و باعث شدند که میزبان اسپانیایی در بازی بماند و در آخرین دقایق به بازی برگردد.

این اتفاق زمانی رخ داد که رودریگو در دقایق 90 و 1+90 گلزنی و میهمان انگلیسی را شوکه کرد. اولین گل او روی پاس کریم بنزما از سمت چپ محوطه جریمه و با یک فرصت طلبی بی نظیر برای ربودن توپ از جلوی پای دروازه بان سیتی رقم خورد. دومین گل مهاجم برزیلی هم با یک ضربه سر از ارسال دقیق دنی کارواخال از سمت راست رقم خورد. به این ترتیب بازی با نتیجه 2 بر یک در وقت های معمول به انتها رسید و تعداد گل های زده دو تیم در بازی های رفت و برگشت برابر شد تا با توجه به حذف قانون گل زده بیشتر در خانه حریف، کار به وقت های اضافی کشیده گردد.

در وقت های اضافه رئال مادرید به شکنجه دادن سیتیزن ها ادامه داد و تنها پنج دقیقه پس از شروع وقت اول، حمله ای دیگر ترتیب داد که نتیجه اش اعلام یک خطای پنالتی به سود شاگردان کارلو آنچلوتی بود. کریم بنزما کاپیتان فرانسوی کهکشانی ها که خودش این پنالتی را از روبن دیاز مدافع سیتی گرفته بود، پشت ضربه پنالتی ایستاد و در دقیقه 95 سومین گل پرافتخارترین تیم اروپا را به ثمر رساند.

همین گل در نهایت سبب پیروزی رئال مادرید شد تا این تیم برای اولین بار از سال 2018 به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند جایی که روز هفتم خرداد در استادیوم استد فرانس پاریس باید به مصاف لیورپول برود همان تیمی که در فینال چهار سال پیش شکستش داد تا سیزدهمین قهرمانی اش را کسب کند.

منچسترسیتی، اما با قبول شکست در بازی برده، نتوانست برای دومین فصل متوالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد تا یک سال دیگر در حسرت قهرمانی در این رقابت ها بماند. بعلاوه این باخت سبب یک سنت شکنی از سوی رئالی ها هم شد، چرا که آن ها برای اولین بار پس از پنج کوشش نافرجام، با وجود باختن بازی رفت مرحله نیمه نهایی به فینال صعود کردند.

منبع: فرارو

به "خلاصه بازی رئال مادرید 3 ، 1 منچسترسیتی؛ بازگشت جادویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی رئال مادرید 3 ، 1 منچسترسیتی؛ بازگشت جادویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید