کرونا رستوران ژاپنی را در اکسپو دبی تعطیل کرد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارش های منتشر شده، کرونا رستوران ژاپنی را در اکسپو دبی تعطیل کرد.

کرونا رستوران ژاپنی را در اکسپو دبی تعطیل کرد

وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن خاطرنشان کرد که 10 نفر از پرسنل رستوران سوشی ساشیرو در پاویون ژاپن به سویه تازه ویروس کرونا مبتلا شده اند.

روزنامه آساشی ژاپن اطلاع داد تعدادی از افراد مبتلا به ویروس کرونا با حضور در این رستوران عامل انتشار ویروس بوده اند و این رستوران تا زمان حصول اطمینان از امنیت بسته خواهد شد اما پاویون ژاپن همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

رستوران ژاپنی ساشیرو نخستین شعبه خود در خاورمیانه را در اکسپو دبی افتتاح کرد تا میهمانان این رویداد بین المللی را با فرهنگ غذای ژاپن آشنا کند. این رستوران مورد استقبال زیادی قرار گرفته و افراد برای ورود به رستوران باید بیش از یک ساعت منتظر بمانند.

اکسپو دبی واکسیناسیون و بعلاوه دوز تقویتی را برای همه کارکنان اماراتی و بین المللی اکسپو، داوطلبان، پیمانکاران و ارائه دهندگان خدمات اجباری نموده است. بازدیدکنندگان 18 ساله و بالاتر باید یک نسخه از گواهی واکسیناسیون یا اگر واکسینه نشده اند، یک آزمایش PCR منفی را که در 72 ساعت قبل اجرا شده است ارائه دهند.

تا به امروز بیش از 6 میلیون نفر بصورت حضوری از اکسپو دبی تماشا نموده اند و براساس اعلام دست اندرکاران این رویداد، 30 میلیون نفر هم بصورت مجازی از این نمایشگاه تماشا نموده اند.

همزمان با افزیش موارد ابتلا به ویروس کرونا و شیوع سویه تازه این ویروس در امارات، بعضی فعالیت ها در اکسپو دبی به حالت تعلیق درآمده اند و مراکز نمونه گیری تست PCR نیز افزایش یافته است.

منبع: همگردی

به "کرونا رستوران ژاپنی را در اکسپو دبی تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا رستوران ژاپنی را در اکسپو دبی تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید