چطور تورنتو را در 24 ساعت به خوبی بگردیم؟

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تورنتو مرکز انتاریو و بزرگ ترین شهر کانادا محسوب می گردد. اگر تنها یک روز برای گردش در این شهر دارید، در این راهنما با ما همراه شوید.

چطور تورنتو را در 24 ساعت به خوبی بگردیم؟

در این راهنما می توانید چیزهای مهمی که نباید طی بازدید از این شهر از دست داد را شناخته و آن ها را در گردش کوتاه یک روزه خود جای دهید. البته این شهر قطعاً چیزهای بیشتری برای ارائه به گردشگران دارد و 24 ساعت زمان زیادی برای اقامت در یکی از بزرگ ترین شهرهای کانادا نخواهد بود.

گردش صبحگاهی در میان جاذبه های معروف

اگر هوا با شما یار باشد، می توانید گردش پیاده خود را از مرکز شهر تورنتو شروع نموده و از جاذبه های معروفی چون میدان نِیتِن فیلیپس (Nathan Phillips)، میدان یانگ و داندِس (Yonge and Dundas) و ساختمان شهرداری قدیم و شهرداری تازه تماشا کنید. تمام این نقاط در فاصله اندکی از یکدیگر قرار دارند. از هر کدام از این جاذبه ها می توانید به سمت جنوب و دریاچه حرکت کنید و اواسط صبح به برج CN در فرانت استریت (Front Street) برسید. بعد از آن که مستقیماً به سمت بالای برج حرکت کردید، می توانید از منظره ها حیرت انگیز و تماشایی شهر، دریاچه انتاریو و ساختمان های معروف و سازه های تماشای تورنتو در اطراف لذت ببرید. می توانید در یکی از رستوران های این برج، اسنکی هم سفارش داده و قبل از پایین آمدن کمی انرژی ذخیره کنید. اگر جزو افراد شجاع و ماجراجو به شمار می آیید، باید حتماً به سراغ اِج واک (Edgewalk) هم بروید. این جاذبه بلندترین پیاده روی دست آزاد در قسمت خارجی یک ساختمان در دنیا است.

خرید و ناهار در ایتون سنتر

بعد از کاوش در برج CN می توانید به سمت تورنتو ایتون سنتر (Toronto Eaton Centre) بروید که به شلوغ ترین مرکز خرید در آمریکای شمالی معروفیت دارد. در اینجا هم تماشای ویترین ها لذت بخش بوده و هم خرید کردن از بیش از 250 مغازه می تواند تجربه ای به یادماندنی باشد. بعد از خرید وقت آن رسیده که جایی را برای ناهار انتخاب کنید. پیشنهاد ما اربن ایتری (Urban Watery) در طبقه همکف است. در فودکورت این مرکز خرید 24 رستوران و 900 جایگاه وجود دارد که عدد کمی نیست. اربن ایتری بخشی از پروژه بازسازی ایتون سنتر در سال های گذشته بود که 120 میلیون دلار هزینه در بر داشت. اینجا برای خریداران و گردشگران یا حتی کارمندان دولتی یک قطب محبوب برای ناهار شده است. می توانید گزینه های سالم تری هم در بین رستوران ها پیدا کنید.

گشت و گذار بعد از ظهری در محله های شهر

تورنتو به عنوان شهری با محله های متمایز و بی همتا معروفیت دارد پس باید حتماً بخشی از اکتشافات خود را به گردش در این محله ها اختصاص دهید. از ایتون سنتر می توانید به سمت شمال و بلور استریت (Bloor Street) حرکت نموده و پس از آن به سمت یورک ویل، منطقه دانشگاه تورنتو، اَنِکس (Annex) و کوریا تاون (Koreatown) بروید. جدای از این نواحی می توانید به سمت چاینا تاون (چاینا تاون) یا کنزینگتون مارکت (Kensington Market) هم بروید. تمام این محله ها تنوع و چند فرهنگی بودن شهر را که به آن معروفیت دارد منعکس می نمایند.

عصر در کینگ استریت غربی

از هر کدام از محله هایی که در بالا آوردیم، می توانید پیاده یا با مترو به سمت کینگ استریت غربی (King Street West) بروید که یکی از مجذوب کننده ترین محله های شهر به شمار می رود. تنوع رستوران ها و کافه ها در اینجا که در کنار خیابان صف کشیده و تا شب باز هستند، می تواند خبر از یک شام هیجان انگیز بدهد. بسته به اینکه هوس چه سبک غذایی را نموده اید، می توانید یکی از گزینه های پیش روی خود را انتخاب نموده یا در غیر این صورت به لیست رستوران های برتر تورنتو سری بزنید.

برانچ صبح روز بعد قبل از پرواز

وقتی خورشید دوباره به شهر بتابد، می توانید اقامت 24 ساعته و فشرده خود را در تورنتو با یک برانچ به سرانجام ببرید و سپس به سمت فرودگاه یا ایستگاه قطار روانه شوید. برای تجربه یک برانچ کانادایی لذیذ می توانید به کوئین استریت غربی (Queen Street West) بروید که یکی از معروف ترین نقاط برای برانچ است. در اینجا رستوران هایی مانند دریک (The Drake) یا کافه نئون (Café Neon) را پیشنهاد می کنیم که ترکیبی خوشمزه از تمام صبحانه های مورد علاقه افراد را به آن ها ارائه می نماید.

منبع: ایوار / theculturetrip.com

به "چطور تورنتو را در 24 ساعت به خوبی بگردیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور تورنتو را در 24 ساعت به خوبی بگردیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید