چرا فدراسیون والیبال مشکل غذایی تیم ملی را حل نکرد؟

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، کمبود وعده های غذایی یکی از مشکلاتی بود که والیبالیست های ایران در مسابقات آسیایی با آن روبرو شدند. سوال این است که چرا فدراسیون والیبال این مشکل را حل نکرد؟ موضوعی که به دغدغه اصلی ملی پوشان و کادرفنی در مرحله گروهی تبدیل شده بود.

چرا فدراسیون والیبال مشکل غذایی تیم ملی را حل نکرد؟

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 شهریورماه به میزبانی ژاپن درحال پیگیری است که تیم ملی والیبال ایران به نام مدافع نام قهرمانی در گروه B قرار داشت و با تیم های پاکستان، تایلند و هنگ کنگ بازی کرد. تیم ملی والیبال ایران در دور گروهی این مسابقات توانست در هر سه بازی به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند و حریفانش را با قاطعیت شکست دهد.

تیم ملی والیبال ایران که با ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه در این مسابقات حضور پیدا می کند در دور گروهی عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت. تنها مسئله ای که بازیکنان و سرمربی تیم ملی والیبال در دور گروهی با آن روبرو شده بودند کمبود وعده های غذایی بود؛ مسئله ای که تا پایان دور مقدماتی حل نشد!

باتوجه به اظهار نظر فدراسیون والیبال و داورزنی در خصوص صاحب نفوذ بودن در والیبال آسیا، سوال این است که چرا فدراسیون والیبال مشکل بلندقامتان ایران را به صورت شفاف با کنفدراسیون آسیا و کشور ژاپن مطرح و حل نکرد؟

اگر واقعا ایران در والیبال آسیا صاحب کرسی و نفوذ است چرا باید این مشکل ساده تمرکز تیم ملی والیبال را از بین ببرد و تا پایان دور مقدماتی این مشکل وجود داشته باشد؟

داورزنی که به جای تغییرات در کادر اجرایی و حتی مدیریتی فدراسیون والیبال به تازگی تصمیم گرفته برای غلبه بر حاشیه ها دست به تغییرات در اداره روابط عمومی فدراسیون بزند، به نظر در پی تغییر در تولیدات و خروجی و خوراک رسانه ایی والیبال است تا افکار عمومی را در نتیجه برخی خبرها و گفت وگوها، شاید از برخی ایرادات سیستمی و مدیریتی والیبال دور کند. شاید که اگر مدیران فدراسیون به جای تمرکز روی این موضوعات، کمی روی حل مسائل بخش های مدیریتی و اجرایی وقت می گذاشتند مسائل کمتری برای تیم ملی والیبال وجود داشت.

قطعا تنها نتایج خوب بلندقامتان ایران در عرصه های بین المللی می تواند افکار عمومی را راضی نگه داشته و حال والیبال دوستان را خوب کند. هرچند بنظر می رسد فدراسیون با این رویکرد معتقد است انتشار برخی اخبار می تواند رفع نیاز برخی مسائل را بکند، آن هم بدون توجه به نقش و جایگاه مدیریتی فدراسیون در رفع و حل این مسائل.

شاید اگر فدراسیون والبیال به جای طرح و بزرگنمایی مسائل پیش پا افتاده مانند کمبود وعده های غذایی ملی پوشان با کنفدراسیون والیبال آسیا و مقامات اجرایی مسابقات در کشور ژاپن رایزنی های لازم را انجام می داد، نیاز به این همه بزرگنمایی درباره خورد و خوراک بازیکنان در جریان مسابقات نبود.

قطعا این نوع اخبار می تواند تمرکز تیم ملی والیبال ایران را بهم ریخته و دود این ناشی از این مسائل هم به چشم والیبال ایران برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چرا فدراسیون والیبال مشکل غذایی تیم ملی را حل نکرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا فدراسیون والیبال مشکل غذایی تیم ملی را حل نکرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید