ترین های لیگ قهرمانان آسیا تا سرانجام مرحله یک هشتم نهایی ، ترابی برترین پاسور و موقعیت ساز

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ترین های بخش انفرادی و تیمی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد.

ترین های لیگ قهرمانان آسیا تا سرانجام مرحله یک هشتم نهایی ، ترابی برترین پاسور و موقعیت ساز

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ افراگرافیک، مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در 2 منطقه شرق و غرب قاره کهن به انتها رسید و چهره 8 تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی معین شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با به روز رسانی آمار های این رقابت ها، ترین های بخش های انفرادی و تیمی را در حوزه های مختلف معرفی کرد.

بخش انفرادی

برترین گلزن

در این بخش شیخ دیاباته، بازیکن سابق استقلال با 5 گل در رتبه هشتم واقع شده است.

مایکل اولونگا از الدحیل قطر با 9 گل برترین گلزن بازی ها است و گوستاوو، ستاره برزیلی چونبوک موتورز با 8 گل و لیندرو دامیائو، مهاجم برزیلی کاوازاکی ژاپن با 6 گل زده رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند.

بیشترین شوت

در این بخش کشورمان نماینده ای ندارد.

اولونگا، مهاجم الدحیل با 29 شوت صدرنشین است، گوستاوو با 27 شوت در رتبه دوم و عمر خربین، مهاجم سوری الوحده امارات با 22 شوت در صندلی سوم قرار دارند.

بیشترین پاس گل

در بخش برترین پاسور ها مهدی ترابی، هافبک پرسپولیس با 5 پاس گل در رتبه اول جای گرفته است. ارسلان مطهری، مهاجم استقلال هم با 3 پاس گل در رتبه دهم واقع شده است.

در این بخش دیوگو، واکیزاکا هافبک کاوازاکی ژاپن و لی کیون هو، ستاره دائجو کره جنوبی با 4 پاس گل در رتبه های دوم تا چهارم قرار دارند.

ایجاد موقعیت

در بخش ایجاد فرصت مهدی ترابی از پرسپولیس با 22 خلق موقعیت در رتبه اول جای دارد و امید عالیشاه، دیگر بازیکن پرسپولیس با 19 خلق موقعیت در رتبه ششم قرار گرفته است.

در این بخش واکیزاکا با 21 ایجاد موقعیت دوم است و کلیتون از تیم کیچی با 19 خلق موقعیت در رتبه سوم واقع شده است.

ارسال پاس

در این بخش تیم های ایرانی نماینده ای ندارند.

ناکاتانی از ناگویا گرامپوس با 531 پاس در صندلی نخست ایستاده است. محمد کانو با 530 پاس و سین جین هو با 522 پاس به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

سانتر

در بخش بیشترین سانتر آیاندا پاتوسی، هافبک فولاد با 56 سانتر در صندلی دوم واقع شده است.

ادمیلسون جونیور از الدحیل با 80 سانتر در این بخش صدرنشین است و کلیتون با 52 سانتر در رتبه سوم واقع شده است.

نجات دروازه (سیو)

در بخش بیشترین سیو یا نجات دروازه ایران نماینده ای ندارد.

پاتوم اتاکول، دروازه بان تیم راچابوری تایلند با 35 سیو، گو کوانبو دروازه بان بیجینگ گوان چین با 30 سیو و چاتچای بودپروم از پاتوم یونایتد تایلند با 28 نجات به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

بسته نگه داشتن دروازه (کلین شیت)

در بخش بیشترین کلین شیت محمد رضا اخباری از تراکتور با بسته نگه داشتن دروازه خود در 5 بازی دوم است و رشید مظاهری از استقلال با 3 کلین شیت در جای نهم واقع شده است.

چو هیون وو، دروازه بان اولسان هیوندای با 6 کلین شیت صدرنشین این بخش است و میشل لانگراک، سنگربان ناگویا گرامپوس هم با 4 کلین شیت در صندلی سوم واقع شده است.

دریافت گل

در بخش بیشترین گل خورده، نامی از ایران دیده نمی گردد.

سیازوان بوهاری، دروازه بان تامپینس روورز سنگاپور و آنتونی پینتوس از یونایتد سیتی فیلیپین با 24 گل خورده اول و دوم هستند. پس از آن ها گو کوانبو، سنگربان بیجینگ گوان با 23 گل خورده سوم است.

دفع توپ

در بخش بیشترین دفع توپ ایران نماینده ای ندارد.

در این بخش اولکسی لارین، مدافع استقلال تاجیکستان با 51 دفع توپ در صدر جای دارد. لیانگ شائون، مدافع بیجینگ گوان با 44 و میشچنکو دیگر بازیکن استقلال تاجیکستان با 43 دفع توپ دوم و سوم هستند.

کارت زرد

در این بخش نام 10 بازیکن از جمله 9 بازیکن 3 کارته به چشم می خورد که نام هیچ بازیکنی از تیم های ایرانی در میان آن ها وجود ندارد.

بخش تیمی

بیشترین گل زده

در این بخش پرسپولیس با 15 و استقلال با 14 گل زده به ترتیب در صندلی ششم و هفتم قرار دارند.

تیم کاوازاکی با 27 گل، بیشترین گل را زده است و پس از این تیم، تیم های کره ای دائجو با 24 گل و چونبوک موتورز با 23 گل زده در جای دوم و سوم قرار دارند.

بیشترین گل خورده

در این بخش استقلال با 10 گل خورده در رتبه دهم جای گرفته است.

تیم تامپینس روورز سنگاپور با 27 گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی و دروازه بان را داشته است و پس از آن یونایتد سیتی فیلیپین با 24 گل و بیجینگ گوان چین با 23 گل خورده در رتبه های بعدی جای گرفته اند.

مقدار تبدیل موقعیت به گل

در این بخش تیم استقلال با تبدیل 21 درصد از موقعیت های خود به گل در رتبه چهارم جای گرفته است و پرسپولیس با 19 درصد در رتبه نهم واقع شده است.

تیم دائجو کره جنوبی با 25، کاوازاکی با 23 و ناگویا گرامپوس با 22 درصد تبدیل موقعیت به گل در رتبه های اول تا سوم جای دارند.

شوت

در بخش بیشترین شوت پرسپولیس با 100 شوت در صندلی هفتم ایستاده است.

در این بخش کاوازاکی با 154 شوت در صدر است. سرزو ژاپن با 134 شوت و چونبوک موتورز با 131 شوت در رده های دوم و سوم هستند.

بیشترین کلین شیت

در این بخش تراکتور با 5 کلین شیت در صندلی سوم واقع شده است. اولسان هیوندای با 6 و کاوازاکی با 5 کلین شیت در رتبه های اول و دوم هستند.

بیشترین خطا

تیم تراکتور با 97 خطا در رتبه هشتم خشن ترین تیم ها بوده است.

پوهانگ استیلرز با 132 خطا، کاوازاکی ژاپن با 115 خطا و الوحده امارات با 108 خطا در رتبه های اول تا سوم خشن ترین تیم ها قرار دارند.

دقت پاس

در این بخش کشورمان نماینده ای ندارد.

سه تیم الهلال عربستان، سرزو اوزاکای ژاپن و تامپینس روورز با 88 درصد دقت پاس در رتبه های اول تا سوم هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترین های لیگ قهرمانان آسیا تا سرانجام مرحله یک هشتم نهایی ، ترابی برترین پاسور و موقعیت ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترین های لیگ قهرمانان آسیا تا سرانجام مرحله یک هشتم نهایی ، ترابی برترین پاسور و موقعیت ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید