ارائه برترین عملکرد هدف ما است، به نمایندگی از ایران می جنگیم

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، گئورگی ولسیانی در نشست خبری پیش از مصاف با پاختاکور در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: اولین بار است که به کشور عربستان سفر می کنم و این سفر باعث افتخار من بود، عربستان کشور بسیار خوبی است و حضور در اینجا برای بازی های آسیایی خوب است.

ارائه برترین عملکرد هدف ما است، به نمایندگی از ایران می جنگیم

وی اضافه نمود: ما یک گروه سخت داریم، اما آنالیزهای کاملی از همه تیم های مقابل از جمله پاختاکور انجام دادیم و نیامدیم اینجا که فقط بازی ها را ببریم و به مرحله بعدی برویم بلکه آمدیم که کوشش کنیم برترین عملکرد خود را در این بازی ها ارائه دهیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در واکنش به سوالی مبنی بر تاکتیک تیمی توضیح داد: من نمی آیم اینجا که تاکتیک تیمم را با شما در میان بگذارم (با خنده)، همانطور که گفتم تمام کوشش خود را کردیم و برای این بازی ها آماده هستیم و در ایران برخورد با مهاجمان بلند قامت طبیعی است.

وی اضافه نمود: تیم ما از لحاظ روحی، فیزیکی و جسمی و حتی تاکتیکی در شرایط کامل است و کوشش می کنیم برترین عملکرد خودمان را نشان بدهیم.

ولسیانی توضیح داد: ما یکی از برترین تیم های ایرانی هستیم که در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ایران را نمایندگی می کنیم. بنابراین تمام کوشش خود برای ارائه برترین نمایش مان را انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارائه برترین عملکرد هدف ما است، به نمایندگی از ایران می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه برترین عملکرد هدف ما است، به نمایندگی از ایران می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید