اولین انتقاد تند از انتخاب درویش، پرسپولیس از چاله به چاه افتاد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، پس از آنکه مجید صدری از سرپرستی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد، وزارت ورزش روز چهارشنبه با برگزاری نشست ویژه ای اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تازه سرخپوشان را انتخاب کرد که بر این اساس رضا درویش مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد.

اولین انتقاد تند از انتخاب درویش، پرسپولیس از چاله به چاه افتاد

حسین کلانی در گفتگو با وبلاگ افراگرافیک، با انتقاد از انتخاب رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: همین الان هم می گویم که او مورد تأیید من نیست. فکر می کنم وابستگی او به آقای سجادی باعث شد تا به جایگاه خیلی بزرگ و مهم فوتبال باشگاهی کشور برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: از درویش هیچ حمایتی نکرده و نمی کنم. پرسپولیس از چاله به چاه افتاد. واقعا نمی دانم او از لحاظ شخصیتی به چه شکلی است و حتما هم باشخصیت است اما وقتی مدیرعامل پیشین سایپا با سابقه ای نامطلوب برای پرسپولیس می آید واقعا عجیب است.

او درباره اعضای تازه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه نمود: من تنها فردی که می شننام و برایش احترام ویژه ای قائل هستم شخصیت فرهیخته بیژن ذوالفقارنسب است. افتخار می کنم که او در جایگاه خیلی خوبی قرار گرفت اما من فکر می کنم نخواهند گذاشت ذوالفقار نسب هم کار کند. باید مواظب باشد از نام او سو استفاده نشود. ذوالفقار نسب می تواند عاملی مؤثر باشد اما بعید می دانم بتواند با این ترکیب موفقیتی داشته باشد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران اضافه نمود: کارنامه درویش ضعیف است و نمی دانم در باشگاه پرسپولیس که مثل وزارتخانه است چه کاری می تواند انجام دهد.

کلانی درباره شرایط سرخپوشان تاکید کرد: پرسپولیس وارد جابجایی زمستانی خواهد شد و می توانید ببینید که او چه کار مثبتی می تواند انجام دهد. صدری به مراتب بهتر از درویش بود. من با عشق در پرسپولیس بودم و نمی خواهم نقشی در این باشگاه به عنوان مدیر داشته باشم بلکه فقط دلسوز هستم. نگذاشتند کار دست اهالی فن مدیریت بیفتد.

وی با اشاره به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: سهل نگاری های وزارت ورزش باعث شد تا مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس اینگونه به ضرر فوتبال باشگاهی و حیثیت ایرانی ها شود.

کلانی درباره شایعه حضور در کمیته فنی فدراسیون فوتبال شرح داد: اصلا چنین چیزی نیست و اصلا هم قبول نمی کنم. اگر هم انتخاب کردند بیخود کرده اند. به هیچ وجه هم قبول نمی کنم و حاضر نیستم باشم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اولین انتقاد تند از انتخاب درویش، پرسپولیس از چاله به چاه افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین انتقاد تند از انتخاب درویش، پرسپولیس از چاله به چاه افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید