نیروی هوایی آمریکا از موشک های باری رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، موشک هایی برای بهبود فرآیند یاری رسانی در بلایای طبیعی ساخته شده که توان ارسال محموله ها را در کمتر از یک ساعت دارند.

نیروی هوایی آمریکا از موشک های باری رونمایی کرد

به گفته مسئولان USAF، هر یک ساعت راکت های حامل محموله های یاری رسانی به سراسر دنیا ارسال می شوند.

به گزارش autoevolution، با اعلام نیروی هوایی آمریکا راکت هایی برای یاری به مردم آسیب دیده در بلایای طبیعی در نظر گرفته شده تا محموله های غذایی و ... را به آن ها تحویل دهند. نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) برای بهبود زندگی روی سیاره زمین یک برنامه کامل را با نام موشک های باری رونمایی نموده است. چند دانشگاه از جمله دانشگاه فلوریدا مرکزی با سازمان USAF در اجرای این برنامه همکاری می نمایند. نیروی فضایی ایالات متحده 350 هزار دلار برای عملی شدن این طرح اختصاص داده است.

سه مهندس با نام های مایکل کینزل، تارک الگوهاری و لوئیس رابلو بر روی پروژه استفاده از موشک های تجاری برای ارائه یاری های دنیای در بلایای طبیعی مطالعه می نمایند. این موشک ها به جای هواپیما می توانند برای امداد رسانی در بلایای طبیعی استفاده می شوند. آن ها توان حمل 100 تن لوازم یاری های اولیه، غذا و اهدای خون را به هر نقطه از دنیا در کمتر از یک ساعت دارند.

محققان از روش هایی مانند تحلیل عددی، تئوری کنترل و تکنیک های مدل سازی آیرودینامیک استفاده می نمایند. با این کار محل فرود موشک، زمان تحویل محموله و کل فرآیند حمل و نقل تحت کنترل خواهد بود. هدف USAF تجاری سازی موشک باری در کمتر از یک دهه است.

بیشتر بخوانید

وبلاگ افراگرافیک فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نیروی هوایی آمریکا از موشک های باری رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی هوایی آمریکا از موشک های باری رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید