ملکی: تجربه نشان داد چاره ای جز رفتن به سمت تولیدات الکترونیکی نداشتیم

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ملاک ارزش جشنواره های رشد را یاری به تولیدات ابداعی و تحول آفرین عنوان نمود.

ملکی: تجربه نشان داد چاره ای جز رفتن به سمت تولیدات الکترونیکی نداشتیم

حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در آئین اختتامیه نهمین جشنواره فراوری محتوای الکترونیکی رشد که صبح امروز چهارشنبه 26 آذر ماه 99 در این سازمان برگزار گردید اظهار کرد: در سازمان پژوهش هرساله 4 جشنواره شامل فیلم رشد، کتاب رشد، عکس رشد و محتوای الکترونیکی رشد برگزار می گردد که اگر در این جشنواره ها شاهد فراوریات نوین و ابداعی و در راستای تحول باشیم اتفاقات مبارکی خواهند بود.

وی اضافه نمود: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در موقعیتی قرار گرفته است که باید هم به سفرهای خود بیفزاید، هم سفیران علمی فرهنگی داشته باشد و هم سفره خود را در سطح ملی بگسترد. ما باید به فکر تربیت سفیران رشد در سطح استان ها باشیم و سفره رشد را به وسیله شیوه نامه های جامع در سطح کشور بگسترانیم.

ملکی درباره جشنواره فراوری محتوای الکترونیکی رشد گفت: اگر کرونا هم نبود واقعیت ها نشان می داد که ما چاره ای جز رفتن به سمت محتواهای الکترونیکی نداشتیم.

وی پیشنهاد کرد برای برگزاری دهمین جشنواره الگوهای عملی جشنواره را مورد ارزیابی قرار دهیم تا شاهد اجرای هرچه بهتر برنامه باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش از پیشنهاد بهره گیری از ایده های برگزیدگان این جشنواره در فراوری محتوای الکترونیکی مورد احتیاج آموزش وپرورش استقبال کرد و گفت: در فراوری این محتواها باید از اندیشه صاحب نظران سراسر کشور استفاده کنیم. موضوع مدرسه پژوهش محور نیز باید در سازمان پژوهش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان پژوهش در انتها از همکاران خود در استان ها و نیز دفتر مرکزی سازمان برای برگزاری این جشنواره تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ملکی: تجربه نشان داد چاره ای جز رفتن به سمت تولیدات الکترونیکی نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکی: تجربه نشان داد چاره ای جز رفتن به سمت تولیدات الکترونیکی نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید