مدیران مدارس با رانندگان بدون کارت واکسن قرارداد نبندند، افزایش 20 تا 35 درصدی هزینه سرویس مدارس

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، رضوی گفت: شرط فعالیت رانندگان سرویس مدارس، داشتن کارت واکسن کرونا است و مدیران مدارس نباید با رانندگان فاقد کارت قرارداد منعقد نمایند.

مدیران مدارس با رانندگان بدون کارت واکسن قرارداد نبندند، افزایش 20 تا 35 درصدی هزینه سرویس مدارس

رضوی رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی در تبادل نظر با خبرنگار از ، در مورد شرایط سرویس های مدارس در سال تحصیلی تازه گفت: در حال حاضر پیمانکاران عملیات ثبت نام رانندگان سرویس مدارس را انجام می دهند.

او اضافه کرد: از جمله شرایط ثبت نام هر راننده، داشتن کارت واکسن کرونا است و باید سرویس های مدارس به طور مرتب ضدعفونی شوند.

رضوی اظهار کرد: در هر سرویس، یک نفر مراقب حضور دارد که در سرویس مدارس پسرانه یک آقا و در سرویس های مدارس دخترانه یک خانم کار مراقبت را انجام می دهند.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی در مورد هزینه سرویس های مدارس بیان نمود: نرخ های مصوب شده نسبت به نرخ های پارسال 20 تا 35 درصد افزایش دارد.

او ادامه داد: از جمله مواردی که باید در سرویس های مدارس رعایت گردد، رعایت محدودیت تعداد سرنشینان است؛ اتوبوس ها و مینی بوس ها تنها با 50 درصد ظرفیت خود می توانند فعالیت داشته باشند.

رضوی گفت: در خودرو های سواری هم تنها 3 سرنشین حق حضور دارند و سوار کردن دانش آمور بیش از ظرفیت اعلام شده ممنوع است.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش خراسان جنوبی توضیح داد: از مدیران مدارس می خواهیم با رانندگانی که کارت واکسن کرونا را در اختیار ندارند قرارداد منعقد نکنند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مدیران مدارس با رانندگان بدون کارت واکسن قرارداد نبندند، افزایش 20 تا 35 درصدی هزینه سرویس مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران مدارس با رانندگان بدون کارت واکسن قرارداد نبندند، افزایش 20 تا 35 درصدی هزینه سرویس مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید