مانور زلزله در کرمانشاه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از برپایی مانور زلزله در کرمانشاه همزمان با چهارمین سالگرد زلزله بزرگ استان کرمانشاه اطلاع داد.

مانور زلزله در کرمانشاه برگزار می گردد

امیر ظهرابی در گفت و گو با وبلاگ افراگرافیک، با اشاره به نزدیک شدن چهارمین سالگرد زلزله بزرگ 21 آبان 1396 استان کرمانشاه، اظهار کرد: برای آنالیز آمادگی استان در برابر حوادث مشابه احتمالی، بنا داریم در هفته منتهی به 21 آبان مانورایمنی در برابر زلزله و جامعه تاب آور را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این مانور در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد اما محل دقیق آن هنوز معین نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه موضوع برپایی این مانور را هلال احمر و با حضور دستگاه های دیگر مانند ارتش، سپاه، بنیاد مسکن، اورژانس، راهداری، آتشنشانی و ... گفت.

ظهرابی با بیان اینکه این مانور با حضور دستگاه ها است و مردم در آن حضور ندارند، عنوان نمود: اگرچه آمادگی مردم هم بسیار لازم است، اما به علت شرایط بیماری کرونا فعلا امکان حضور مردم را نداریم.

وی هدف از برپایی این مانور را سنجش آمادگی دستگاه های مختلف برای مدیریت بحران های احتمالی دانست و تاکید نمود: این سنجش از نظر امکانات امدادی، آنالیز زمان مورد احتیاج برای مدیریت بحران، شیوه کاهش آسیب و ... خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه بنا داشتیم این مانور را در سال های گذشته برگزار کنیم، گفت: طی سه سال اخیر تمام ظرفیت و امکانات دستگاه ها متمرکز بر بازسازی منطقه ها زلزله بود و حالا با اتمام بازسازی بنا داریم در چهارمین سالگرد زلزله، این مانور را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مانور زلزله در کرمانشاه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور زلزله در کرمانشاه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید