آخرین آمار تلفات سونامی کرونا در جهان عرب

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، سونامی ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای عربی به خصوص مصر به راه افتاده و قربانی زیادی گرفته است.

آخرین آمار تلفات سونامی کرونا در جهان عرب

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ افراگرافیک، ویروس کرونا که از شهر ووهان چین به بیش از 150 کشور جهان منتقل شده است، به یک بیماری همه گیر جهانی تبدیل شده است که روز به روز قربانی می گیرد.

کشورهای عربی به ویژه مصر با وجود اتخاذ تدابیر شدید امنیتی، شاهد همه گیری این ویروس خطرناک هستند و تعداد تلفات آن در جهان عرب به شدت رو به افزایش است.

کشور مصر از جمله کشورهای جهان عرب است که بیشتر خطر سونامی کرونا را احساس می کند و در حال حاضر بیش از 500 فرد مبتلا به این ویروس در این کشور به سر می برند.

وزارت بهداشت مصر چهارشنبه شب در جدیدترین آمریکا مربوط به تلفات ویروس کرونا گزارش داد که با ثبت 54 مورد جدید طی 24 ساعت، تعداد مبتلایان به 516 نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت مصر ضمن هشدار درباره افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا در روزهای آینده، تعداد قربانیان این کشور را 21 نفر گفت.

دولت قطر نیز گفت که 11 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روز چهارشنبه به ثبت رسیده است تا تعداد مبتلایان به 537 نفر افزایش یابد.

در عراق نیز 30 مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شدند و به گفته وزارت بهداشت این کشور، تعداد مبتلایان به 346 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت عراق تاکید کرد که با مرگ دو نفر، تعداد مبتلایان به این ویروس به 29 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت عربستان نیز در آخرین آمار خود از مرگ دومین فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد و گفت که 133 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در عربستان ثبت شد که با احتساب آنها شمار کل مبتلایان تا این لحظه به 900 نفر رسید.

در کشور لبنان نیز تعداد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا به 5 نفر افزایش پیدا کرده است.

وزارت بهداشت در نوار غزه نیز گفت که 7 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در این منطقه مشاهده شده که بر این اساس شمار مجموع مبتلایان به کرونا در غزه به 9 نفر رسید.

وزارت بهداشت اردن نیز از ثبت 19 مورد جدید ابتلا به کروناویروس خبر داد تا شمار کل مبتلایان به این ویروس در پادشاهی اردن به 172 نفر برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آخرین آمار تلفات سونامی کرونا در جهان عرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار تلفات سونامی کرونا در جهان عرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید