فقط در تهران با الهلال بازی می کنیم

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، استقلال از همین الان باید به دنبال مکاتبه با AFC باشد تا ملاقات این تیم برابر الهلال در تهران برگزار گردد.

فقط در تهران با الهلال بازی می کنیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ افراگرافیک، بعد از انتها مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و تعیین شدن تیم ها در مرحله یک هشتم نهایی، تیم فوتبال النصر با ارسال نامه ای به AFC اعلام نمود فقط در عربستان از تیم فوتبال تراکتور میزبانی می نماید، باشگاه استقلال تاجیکستان هم محل بازی خود با پرسپولیس را معرفی کرد.

باشگاه استقلال هم باید همین امروز با AFC نامه نگاری نموده و اعلام کند فقط در تهران و استادیوم آزادی حاضر است از باشگاه الهلال عربستان میزبانی کند و اگر باشگاه عربستانی حاضر نگردد به تهران بیاید نتیجه باید به نفع استقلال اعلام گردد.

طبیعی است میزبانی حق باشگاه استقلال است و مدیران این باشگاه هرگز نباید از حق مسلم خود کوتاه بیایند چرا که آبی ها باید در بهترین شرایط خود را آماده صعود به جمع 8 تیم انتهای لیگ قهرمانان آسیا نمایند.

پیش از این بازی های تیم های ایرانی با عربستانی در کشور ثالث برگزار می شد، اما با توجه به سفر استقلال و فولاد به عربستان برای برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا و البته نامه النصر برای حضور تراکتور در عربستان دیگر هیچ بهانه ای برای باشگاه الهلال برای سفر نکردن به ایران باقی نمی ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فقط در تهران با الهلال بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط در تهران با الهلال بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید