درباره مزایای سفر با تور بدانید

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، سفر با تور چه خوبی هایی دارد؟

روش های مختلفی برای سفر کردن وجود دارد و افرادی که اهل سفر کردن باشند، انواع آن را امتحان می نمایند تا سبک مخصوص خود را پیدا نمایند. سفر با تور، سفرهای انفرادی و… برخی از افراد فکر می نمایند سفر با تور کسل نماینده است و به همین علت ترجیح می دهند تنهایی سفر نمایند. این افراد شاید تجربه خوبی از سفرهای قبلیشان که با تور بوده است نداشته اند و شاید هم تصوری است که بی علت در ذهنشان مانده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم برخی از مزیت های این نوع سفر را نسبت به سفر بدون تور آنالیز کنیم.

درباره مزایای سفر با تور بدانید

از سفر بیشتر بدانید

اگر بخواهیم خیلی خلاصه و دقیق سفر را تعریف کنیم، باید گفت سفر کاوش در دنیا است برای کشف ناشناخته ها، برای کشف مکان های تازه، آشنایی با مردم و فرهنگ های تازه. سفر دید شما را باز می نماید و مرزهایی که در ذهنتان ساخته اید را از هم گسسته می نماید و تجربه های زیادی به شما یاد می دهد.

سفر با تور خوب یا بد؟

مطمئنا نمی توان مطلقا گفت که سفر با تور خوب است یا بد! این کاملا بستگی به روحیه و انتظارات شما از سفر و آژانس گردشگری ای دارد که با آن سفر نموده اید حتی زمان تور هم تاثیر گذار است. افرادی که خیلی سفر می نمایند و در این کار کمی خبره شده اند شاید ترجیح بدهند تا تنهایی سفر نمایند چون فکر می نمایند اینطور آزادی بیشتری دارند و می توانند هیجان بیشتری را تجربه نمایند و اگر با تور سفر نمایند باید قوانین دست و پاگیری را تحمل نمایند، مدام منتظر توضیحات تورلیدر باشند و گروهی از مسافران مسن را همراهی نمایند اما اینطور نیست. انتخاب آگاهانه تور با زمان مناسب می تواند ناشناخته هایی از مقصد رویایی تان را به شما نشان دهد. تورهایی هستند که فعالیت های جالبی دارند، معمولا راهنمایان تور به خاطر تجربه های زیادی که دارند، اطلاعات خیلی دقیقی از مقصد گردشگری دارند و در نتیجه سفر با آنها و استفاده از دانش آنها می تواند شما را در حد یک فرد محلی یا شاید حتی بیشتر از آن در خصوص یک مکان اطلاعات دهد.

این نوع سفر چه مزیت هایی دارد؟

مطمئنا سفر با تور مزیت های خیلی زیادی دارد که درزیر تعدادی از آنها را بیان می کنیم:

1- باعث کم شدن استرس می گردد.

2- خدماتی مانند رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، بسته به نوع تور شام و ناهار و صبحانه کاملا با هماهنگی قبلی و بدون احتیاج به کاری از طرف شما انجام می گردد.

3- بالارفتن اطلاعات به درست ترین شکل ممکن

4- کاهش اتلاف وقت

5- و…

6- امنیت بیشتر مسافر

به طور خلاصه، آیا می توان به راحتی لباس ها را در چمدان یا کوله پشتی ریخت و به یک کشور دیگر و مقصدی نامعلوم سفر کرد؟ مطمئنا نه. اگر شما بخواهید انفرادی سفر کنید باید واقعا در اینکار ماهر باشید. مثلا شما به صورت انفرادی به کشور آفریقای جنوبی سفر نموده اید. چطور می خواهید با مردم بومی ارتباط برقرار کنید؟ اگر در آنجا اتفاقی مثل مثل گم کردم وسایلتان بیفتد چه می کنید؟ چطور می توانید متوجه شوید که رفتن به چه خیابان هایی خوب نیست و کجاها نباید بروید؟ حالا اگر همین سفر را با تور انجام بدهید، ففقط کافی است عقب بشینید تا مجریان تور همه کارها را خودشان انجام دهند و شما هم بدون هیچ استرس و نگرانی ای از سفرتان لذت ببرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تور خوب در یک زمان مناسب انتخاب کنید تا برای همواره شیفته این نوع سفر شوید.

آیا تابحال با تور سفر نموده اید؟ چه تجربه ای از آن دارید؟ لطفا نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: nomadicmatt.com

منبع: الی گشت

به "درباره مزایای سفر با تور بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره مزایای سفر با تور بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید