خبرنگاران بیشتر محورهای روستایی خراسان شمالی بسته است

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، بجنورد- خبرنگاران- معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به بارش برف و کولاک، اکنون عمده راه های روستایی سخت گذر استان بسته است.

خبرنگاران بیشتر محورهای روستایی خراسان شمالی بسته است

صادق رمضان زاده، پنجشنبه شب به خبرنگار وبلاگ افراگرافیک گفت: اکنون تمام محورهای اصلی استان باز است ولی تردد در بیشتر این محورها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اعلام نمود: با توجه به اینکه بازگشایی و شن و نمک پاشی محورهای اصلی در اولویت است و بازگشایی محورهای روستایی فردا - جمعه- انجام می گردد.

وی اضافه نمود: از مردم انتظار می رود برای جلوگیری از بروز هر مشکل، سفرها را به زمان دیگری موکول نمایند و امروز و فردا از سفرهای غیرضرور خودداری نمایند.

رمضان زاده اعلام نمود: خوشبختانه اکنون مشکل قطعی برق، آب و گاز در هیچ روستای استان گزارش نشده است، البته در چناران شهر مشکل قطعی برق ایجاد شد که موقت بود و اکنون مشکل رفع شده است.

وی درباره دغدغه روستاییان در زمینه تامین آرد نانوایی ها، گفت: پیش بینی لازم در این باره صورت گرفته و برای تمام روستاهای سخت گذر استان، آرد تامین و ارسال شده است.

رمضان زاده گفت: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت غله و خدمات بازرگانی استان، آرد مورد احتیاج چند روز روستای سخت گذر، ارسال و ذخیره شده است.

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی تاکید نمود: در صورت مسدود شدن چندروزه راه های روستایی نیز، مسئله ای در تامین آرد و نان روستاییان ایجاد نخواهد شد.

بارش برف و کولاک شدید از صبح امروز سبب بروز مشکلاتی در تردد خودروها در جاده ها و نیز مسدود شدن محور بجنورد - آشخانه شد.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار گرفته است و 44 درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیشتر محورهای روستایی خراسان شمالی بسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیشتر محورهای روستایی خراسان شمالی بسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید