توافق پرسپولیس و مهاجم خارجی برای جدایی ، انتها یک دوران نه چندان خوش ، مقصد بعدی، باز هم لیگ برتر ایران

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مهاجم خارجی پرسپولیس عصر امروز قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ می نماید و دیگر در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حضور نخواهد داشت.

توافق پرسپولیس و مهاجم خارجی برای جدایی ، انتها یک دوران نه چندان خوش ، مقصد بعدی، باز هم لیگ برتر ایران

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مذاکرات جدی باشگاه پرسپولیس با شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور اقتصادی و یک گزینه برزیلی دیگر باعث تصمیم مسئولان باشگاه برای فسخ قرارداد شیرزود تمیروف شد.

مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که نیم فصل گذشته برای بهبود فرایند گلزنی این تیم از پاختاکور به فوتبال باشگاهی ایران آمد به هیچ وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند اما عدم جذب مهاجم خارجی مطلوب در روزهای ابتدایی جابجایی تابستانی باعث ماندن او در پرسپولیس شد.

با این حال عملکرد ضعیف تمیروف در نخستین بازی باعث ادامه نقدها طرفداران از او شد تا مسئولان باشگاه به گل محمدی قول بدهند یک مهاجم خارجی دیگر را می توانند جایگزین تمیروف نمایند.

همین امر موجب شد تا مذاکره برای فسخ تمیروف شروع گردد تا او در آخرین روز جابجایی بتواند از پرسپولیس جدا شده و فوتبال خود را با پیشنهاد باشگاه پیکان در جمع خودروسازان ادامه دهد.

تمیروف امروز با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس فسخ توافقی قراردادش را امضا می نماید تا بتواند در فصل جاری برای پیکان بازی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "توافق پرسپولیس و مهاجم خارجی برای جدایی ، انتها یک دوران نه چندان خوش ، مقصد بعدی، باز هم لیگ برتر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق پرسپولیس و مهاجم خارجی برای جدایی ، انتها یک دوران نه چندان خوش ، مقصد بعدی، باز هم لیگ برتر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید