این ستاره مطرح اروپا تا یکشنبه پرسپولیسی می گردد ، رضایت خانواده ستاره سابق اینتر و منچسترسیتی برای حضور در ایران

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، منابع خبری در اسپانیا مدعی شدند که ستاره سابق منچسترسیتی به زودی با باشگاه پرسپولیس قرارداد می بندد.

این ستاره مطرح اروپا تا یکشنبه پرسپولیسی می گردد ، رضایت خانواده ستاره سابق اینتر و منچسترسیتی برای حضور در ایران

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، دانیل رامیرس گایتان خبرنگار اسپانیایی از نشریه UF اسپانیا مدعی شد که استوان یوویچ ستاره سابق تیم فوتبال سویا در آستانه پیوستن به پرسپولیس واقع شده است.

طبق ادعای این خبرنگار ستاره سابق تیم های منچسترسیتی و فیورنتینا، در خصوص موارد مالی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است و به احتمال فراوان تا خاتمه هفته (روز یکشنبه هفته آینده) به ایران سفر خواهد نمود و قراردادش را امضا می نماید.

در همین حال شافر برینکمان خبرنگار آلمانی سایت اکستراتایم نیز مدعی شده است که یووتیچ مراتب رضایت خانواده اش برای حضور در ایران را به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپولیس رسانده و باشگاه نیز به او وعده داده است که تمام امکانات رفاهی را برای او و خانواده اش فراهم خواهد نمود؛ به این ترتیب این بازیکن 33 ساله را باید پرسپولیسی دانست و احتمال اینکه قرارداد او منعقد نگردد، بسیار ضعیف است.

پیش تر از این نیز پایگاه خبری سی جی فودبال مونته نگرو نیز درباره آینده یووتیچ نوشته بود: بازیکن تیم ملی ما استوان یووتیچ، می تواند دوران بازیگری اش را در ایران ادامه دهد. او قرار است به یکی از پرافتخارترین تیم های این کشور ملحق گردد و بعد از مذاکرات انجام شده میان باشگاه و بازیکن، او تا هفته آینده قراردادش را امضا خواهد نمود.

استوان یوویچ دوران بازیگری اش در رده بزرگسالان را با تیم پارتیزان بلگراد صربستان شروع کرد و در ادامه برای تیم های فیورنتینا، منچسترسیتی، اینتر، سویا، موناکو و هرتابرلین توپ زد. آخرین تیم او هرتابرلین بود که قراردادش با این تیم آلمانی در انتهای فصل گذشته به خاتمه رسید و بازیکن آزاد شد. سایت ترانسفرمارکت ارزش فعلی یووتیچ در بازار نقل وانتقالات را 1.5 میلیون یورو تخمین زده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "این ستاره مطرح اروپا تا یکشنبه پرسپولیسی می گردد ، رضایت خانواده ستاره سابق اینتر و منچسترسیتی برای حضور در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این ستاره مطرح اروپا تا یکشنبه پرسپولیسی می گردد ، رضایت خانواده ستاره سابق اینتر و منچسترسیتی برای حضور در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید