پرسپولیس من را نخواهد می روم ، گل محمدی بین دو نیمه به ستاره پرسپولیس چه گفت؟

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مدافع تیم پرسپولیس شایعه درگیری با سرمربی این تیم و درخواست جدایی را تکذیب کرد.

پرسپولیس من را نخواهد می روم ، گل محمدی بین دو نیمه به ستاره پرسپولیس چه گفت؟

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مرتضی پورعلی گنجی که بعد از تعویض بین نیمه در بازی ذوب آهن در معرض این شایعه قرار گرفته بود، با تمجید از یحیی می گوید: سالی که اصلا آقای ابراهیم زاده به من بازی نمی داد، آقای گل محمدی آمدند ار من استفاده و فوتبالم را زنده کردند. من از آن زمان به آقای گل محمدی مدیونم چون نقش خیلی بزرگی در زندگی فوتبالی من داشت به عنوان یک جوان 18-19 ساله.

وی اضافه کرد: وقتی من رفتم از ایران و در کشورهای مختلف بازی کردم، ارتباطم را با آقا یحیی داشتم و مثل برادر از او مشورت گرفتم و خیلی احترام گذاشتم و مثل برادرم بود و هست.

او در خصوص اتفاقات بازی ذوب گفت: بازی ذوب آهن هم من کارت زرد گرفتم و بسته به شرایط بازی میخواستیم هجومی تر بازی کنیم و تعویضت میکنم مرتضی جان و من هم گفتم مسئله ای ندارد انسالله پیروز باشیم و خدا شاهد است چیزی بیشتر از این نبود.

مدافع پرسپولیس در خصوص شایعه درخواست جدایی مطرح نمود: نمیدانم بعدش چه اتفاقاتی افتاد و اصلا من مانده بودم. خنده دار بود. اگر تیم من را نخواهد من می روم و اگر شرایط اوکی باشد چرا باید بروم.

پورعلی در خاتمه گفت: امیدوارم دیگر از این حواشی پیش نیاید. من از آن بازیکنانی نیستم که بی احترامی کنم آن هم به سرمربی تیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس من را نخواهد می روم ، گل محمدی بین دو نیمه به ستاره پرسپولیس چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس من را نخواهد می روم ، گل محمدی بین دو نیمه به ستاره پرسپولیس چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید