بازی Control بیش از 10 میلیون گیمر داشته است

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، به تازگی استودیو رمدی گزارش اقتصادی خود در نیمه اول سال 2021 میلادی را منتشر نموده است که نشان از رشد و عملکرد موفقیت آمیز این استودیو دارد.

بازی Control بیش از 10 میلیون گیمر داشته است

طبق این گزارش، رمدی بیان نموده است که در این بازه زمانی عایدی آن ها حدود 3.3 درصد افزایش داشته است و به 17.5 میلیون یورو رسیده است. در این بازه سود عملیاتی استودیوی سازنده بازی کنترل (Control) تقریباً مشابه سال گذشته بوده است. با این حال، اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، از 3.16 میلیون یورو به 3.15 میلیون یورو کاهش داشته است.

این گزارش نتایج اقتصادی استودیو در سه ماهه اخیر را که به سرانجام ژوئن 2021 منتهی شده، به صورت برجسته معین نموده است. در سه ماهه اخیر، عایدی رمدی با 3.2 درصد افزایش به 9.4 میلیون یورو و سود عملیاتی هم با افزایش 10 درصدی به 2.3 میلیون یورو رسیده است.

در این میان، باید از اهمیت و نقش بازی کنترل در عملکرد موفقیت آمیز رمدی سخن بگوییم. ترو ویرتالا، مدیرعامل رمدی، بیان نموده است که عایدیهای حق انتشار بازی کنترل در سه ماهه دوم سال 2021 کمی بیشتر از سه ماهه دوم 2020 بوده است. به احتمال زیاد، عرضه نسخه آلتیمیت ادیشن بازی در ماه فوریه برای کنسول های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/ اس عامل اصلی برای این افزایش عایدی بوده اند.

علاوه بر این، تعداد افرادی که از زمان عرضه تا به اکنون بازی کنترل را تجربه نموده اند از مرز 10 میلیون نفر عبور نموده است. البته، از آنجایی که این بازی برای مدتی در سرویس هایی همانند گیم پس یا پلی استیشن پلاس قرار گرفته بود، طبیعی است که این تعداد بازیکنان آن بسیار بیش تر از مقدار فروش آن باشد. در دسامبر سال پیش اعلام شده بود که این بازی بیش از 2 میلیون نسخه فروش داشته است. به واسطه عرضه نسخه نسل بعدی کنترل به احتمال زیاد فروش بازی بیشتر شده است اما معین است که فاصله قابل توجهی با 10 میلیون دارد. طبق گفته رمدی این فروش برای آن ها موفقیت آمیز بوده است.

می دانیم که این روزها استودیو رمدی روی پروژه های مختلفی کار می نماید. آن ها در ماه ژوئن اعلام کردند که با همکاری شرکت 505 گیمز (505 Games) قصد دارند یک بازی چندنفره آنلاین با نام رمز Condor را توسعه دهند که در دنیا بازی کنترل رخ خواهد داد و در واقع یک نسخه فرعی از آن خواهد بود. آن ها همچنان اعلام کردند که پروژه ای عظیم تر دیگری را هم در ارتباط با کنترل توسعه خواهند داد.

با نگاهی به آینده، رمدی انتظار دارد عایدی و سود عملیاتی در طول سال 2021 و به خصوص نیمه دوم آن افزایش یابد. نکته جالب این است که عملکرد موفقیت آمیز رمدی در شرایطی به دست آمده است که آن ها بازی جدیدی را در سال 2020 منتشر ننموده اند.

علاوه بر آن، رمدی قرار است 2 بازی هم با همکاری اپیک گیمز بسازد که طبق شواهد به نظر می رسد یکی از آن ها دنباله آلن ویک 2 باشد. اگر حدس و گمان ها درست باشد، این پروژه وارد مراحل اصلی توسعه خود شده است.

منبع: GameIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Control بیش از 10 میلیون گیمر داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Control بیش از 10 میلیون گیمر داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید