بازی لگوی Builders Journey برای پلی استیشن منتشر شد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، کمپانی لگو (The Lego Group) به تازگی بازی لگوی Builders Journey را برای کنسول های پلی استیشن 4 و 5 منتشر نموده است.

بازی لگوی Builders Journey برای پلی استیشن منتشر شد

LEGO Builders Journey اثر استودیوی لایت بریک (Light Brick)، یک بازی پازل اتمسفریک و مجذوب نماینده است که از ما می خواهد گاهی دستورالعمل ها را دنبال کنیم و گاهی قوانین را زیر پا بگذاریم. در این بازی می توانید وقت خود را صرف آزمایش راهکار پازل ها کنید و در عین حال در دنیای شاعرانه آجرهای لگو غوطه ور شوید. در طول روایت بازی، فراز و نشیب ها، چالش ها و شادی های زیادی وجود خواهند داشت و هدف، فهمیدن این است که ما کی هستیم و به چه چیزی تبدیل می شویم.

بازی بعلاوه به تازگی حالت Creative Mode را دریافت نموده است که در آن می توانید مدل های موردعلاقه خود نظیر ماشین مسابقه، کشتی دزدان دریایی یا صحنه ای از بازی را بسازید. لازم به ذکر است که نسخه های پلی استیشن نیز با این حالت عرضه خواهند شد. بازی بعلاوه از حالت فتو مود بهره می برد که در آن می توانید زاویه دوربین را تنظیم کنید، حال و هوا را تغییر داده و عکسی مجذوب نماینده را برای اشتراک گذاری با دوستان خود بگیرید.

Builders Journey ابتدا برای مک و iOS به وسیله Apple Arcade در دسامبر سال 2019 در دسترس نهاده شد. پس از آن روی رایانه های شخصی و کنسول نینتندو سوییچ در ژوئن 2021 و برای کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری در نوامبر 2021 منتشر شد. بازی توانسته نقدهای نسبتا مثبتی دریافت کند و اگر به بازی های معمایی و استایل بازی های لگو علاقه دارید، ارزش وقت شما را خواهد داشت.

در راستای اخبار مربوط به کمپانی لگو، جالب است بدانید که این کمپانی به تازگی با شرکت 2K Games قراردادی امضا نموده است که باعث می گردد آن ها توسعه تعدادی بازی ورزشی را در برنامه های خود قرار دهند. طبق این گزارش، لگو تصمیم دارد به توافق انحصاری خود با کمپانی WB Games انتها دهد که تا حدی علت آن موفقیت نه چندان زیاد بازی های TT Games است. این استودیو تقریبا دو دهه است که مسئولیت ساخت بازی های لگو را بر عهده داشته و بازی هایی لگو با موضوع جنگ ستارگان، ارباب حلقه ها و مارول گرفته تا آی پی های جدیدی را فراوری نموده است. این بازی ها نتوانسته اند به موفقیت تجاری خوبی دست پیدا نمایند و گزارش های اخیر از شرایط بد کاری در استودیو نیز باعث شده تا کمپانی لگو از این فرایند ناامید گردد. گفته شده که لگو بعلاوه می خواهد حضور خود را در فضای بازی های ویدیویی با طیف وسیع تری از آی پی ها توسعه دهد و این در حالی است که 2K بیشتر به بازی های ورزشی تمایل دارد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی لگوی Builders Journey برای پلی استیشن منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی لگوی Builders Journey برای پلی استیشن منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید