افراد خودمالک در کردستان از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار می شوند

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: براساس تصمیمات نو و به منظور بهره مندی عموم مردم از مزایای طرح نهضت ملی مسکن، افراد خود مالک می توانند از تسهیلات این طرح برخوردار شوند.

افراد خودمالک در کردستان از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار می شوند

به گزارش وبلاگ افراگرافیک از سنندج، عرفان مرادی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: بر این اساس مردم استان در همه شهر هایی که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان اخذ نموده اند می توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir و ثبت نام در آن، از تسهیلات مقرر در طرح برخوردار شوند.

مرادی با بیان اینکه اندازه تسهیلات در سنندج سه میلیارد و 500 میلیون ریال و در سایر شهر های استان سه میلیارد ریال است، گفت: مالکان این اراضی می توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات در یافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط بندی به بانک عامل معرفی نمایند.

او با اشاره به مدارک مورد احتیاج برای بهره مندی از این طرح گفت: سند مالکیت و پروانه ساختمان تنها مدارک مورد احتیاج برای استفاده از این تسهیلات است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: نکته بسیار مهم این است افرادی که برای فروش اقساطی به بانک معرفی می شوند احتیاجی به دارا بودن شرایط ماده یک آئین نامه قانون ساماندهی فراوری و عرضه مسکن ندارند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افراد خودمالک در کردستان از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد خودمالک در کردستان از تسهیلات نهضت ملی مسکن برخوردار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید