هوش مصنوعی

واقعیت افزوده، چشم سوم تماشاگران جام جهانی2022

تماشا یک رویداد ورزشی از داخل ورزشگاه و به طور واقعا زنده، باعث می گردد بعضی از وقایع را از دست بدهید.

14 آذر 1401

حل مشکل صنایع فولاد و فلزات غیرآهنی با هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، محمود حسین آبادی عضو پارک علم و فناوری شیخ بهایی و مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری شیخ بهایی با اشاره به زمینه فعالیت این شرکت، گفت: تمرکز اصلی این شرکت بر توسعه فناوری در قالب بهینه سازی،...

23 شهریور 1401

پرسونا 3 مستحق یک بازسازی بزرگ است، نه عرضه دوباره خشک و خالی

زیرمجموعه پرسونا از شین میگامی تنسی تا زمان عرضه پرسونا 3 بازار کم رقابتی داشت تا اینکه این بازی کل مجموعه را زندگی دوباره بخشید. بااین وجود که فرمت ساده دانش آموزان دبیرستانی که قدرت پرسوناها را به دست آورده تا با استفاده از آنها مبارزه نمایند از اولین...

13 شهریور 1401

هوش مصنوعی متا صحت مطالب ویکی پدیا را آنالیز می نماید

بنیاد ویکی مدیا، سازمان غیرانتفاعی که بر ویکی پدیا نظارت دارد، مرتبا راه چاره های تازهی برای مبارزه با انتشار اطلاعات غلط در این دانشنامه را آنالیز می نماید. این بنیاد اخیرا در کوشش های تازه خود از قدرت هوش مصنوعی بهره برده است.

4 مرداد 1401

بازی های آنلاین پرطرفدار سال 1401 را بشناسید

بازی های موبایل به دو دسته اصلی تقسیم می شوند؛ بازی هایی که مبتنی بر اینترنت هستند که آن ها را آنلاین می نامیم و دسته دوم نیز بازی هایی هستند که بدون اینترنت نیز عمل می نمایند. با وجود اینکه کمتر از 3 هفته از سال نو گذشته است ولی بازی های آنلاین توانسته...

4 تیر 1401

نقدها و نمرات بازی Rainbow Six Extraction منتشر شد

اگر در پی بازی جدیدی می شد که با دوستان خود به تجربه آن بپردازید و از قضا بخواهید در آن با موجودات بیگانه ای که در پی تسلط دنیا هستند، نبرد کنید، بازی Rainbow Six Extraction شرکت یوبی سافت به تازگی با همین ویژگی ها منتشر شده است.

11 اسفند 1400

10 غذای سرشار از بیوتین برای مو، پوست و ناخن های سالم

بیوتین به عنوان ماده مغذی مو، پوست و ناخن شناخته می گردد. به گفته مؤسسه ملی سلامت (NIH)، بیوتین که به عنوان ویتامین B7 نیز شناخته می گردد، نقش کلیدی در هضم، اصلاح ژن و ارتباط بین سلول های بدن دارد.

9 دی 1400

تصویب آیین نامه مالیات بر خانه های گران قیمت

به گزارش خبرنگاران، هیات وزیران در جلسه امروز خود که به ریاست سیدابراهیم رئیسی برگزار گردید، با هدف کاهش نوسانات بازار مسکن و مقابله با سفته بازی، آیین نامه اجرایی مربوط به مالیات واحدهای مسکونی و باغ ویلاهای گران قیمت در سال 1400 را به تصویب رساند.

17 مهر 1400

رونمایی از لوکس ترین مدل الکتریکی بنز

بنز همچنین اولین ماشین آلمانی است که به سطح 3 خودران مجهز است. این سیستم در جهت هایی معین می تواند ماشین را تا سرعت 60 کیلومتر در ساعت بدون نیاز به راننده کنترل کند.

23 اردیبهشت 1400

کیوسک چک اتوماتیک راهی نوین برای جلوگیری از انتشار کرونا

با کاهش تدریجی اقداماتی نظیر قرنطینه و بازگشت به زندگی روزمره، اطمینان از ورود ایمن افراد به هر مکان لازم است.

10 آبان 1399