یزدانی: سخت ترین بازی عمرم را پشت سر گذاشتم

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، مدافع استقلال از ملاقات مقابل تیم سابقش به عنوان دشوارترین بازی دوران حرفه ای خود یاد کرد.

یزدانی: سخت ترین بازی عمرم را پشت سر گذاشتم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ افراگرافیک، سیاوش یزدانی پس از رجحان یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان اصفهان گفت: این پیروزی بسیار ارزشمند را به طرفداران استقلال تبریک می گویم. به سپاهان تبریک می گویم که از لحاظ فنی و اخلاقی فوق العاده است. حریف خیلی بر ما فشار وارد کرد و سخت ترین بازی عمرم بود. خیلی خوشحالم در چنین بازی سختی سربلند شدیم.

وی در مورد خوشحالی زایدالوصف خود پس از سرانجام بازی توضیح داد: به سپاهان احترام می گذارم و این تیم را دوست دارم. سپاهان فوق العاده بود، اما این مسابقه ای شش امتیازی و رقابت دو تیم بالای جدولی محسوب می شد.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی ها می توانند صدر جدول لیگ برتر را حفظ نمایند یا خیر، گفت: استقلال جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و کوشش می کنیم به این عنوان برسیم. سپاهان با این تیم، مدعی اصلی قهرمانی است و کار را برای همه تیم ها سخت می نماید.

یزدانی در مورد تمجید کارشناسان از عملکرد او و اینکه با وجود ارائه بازی های باکیفیت، هنوز از رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی ناکام مانده است، گفت: این نظر لطف شماست. هر زمانی که بازی نموده ام، کوشش کردم برترین عملکرد را داشته باشم و این موضوع به سلیقه سرمربی تیم ملی برمی شود. مربیگری سلیقه است و شاید سرمربی تیم ملی، علاقه زیادی نداشته باشد که به من بازی بدهد. به او احترام می گذارم و تمام کوششم را می کنم که به ترکیب اصلی برسم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یزدانی: سخت ترین بازی عمرم را پشت سر گذاشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: سخت ترین بازی عمرم را پشت سر گذاشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید