چگونه زندگی در نزدیکی اقیانوس به بهبود سلامت یاری خواهد نمود

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، زندگی در نزدیکی اقیانوس برای سلامتی مفید است، اما چیزی نیست که همه استطاعت بودن در این مکان را داشته باشند. آنهایی که از این موهبت برخوردارند قطعاً همراهِ افراد عادی جزیره فوائد سلامتی بسیاری را بدست می آورند.

چگونه زندگی در نزدیکی اقیانوس به بهبود سلامت یاری خواهد نمود

مترجم: رزیتا ملکی زاده

منبع:راسخون

زندگی در نزدیکی اقیانوس برای سلامتی مفید است، اما چیزی نیست که همه استطاعت بودن در این مکان را داشته باشند. آنهایی که از این موهبت برخوردارند قطعاً همراهِ افراد عادی جزیره فوائد سلامتی بسیاری را بدست می آورند. فوائدی که بودن در ساحل برای سلامتی دارد، بسیار است.

دریا تجسم و نمادی از احساسات است. دریا عشق می ورزد، متنفر می گردد و اشک می ریزد. او با تمام کوشش ها برای به تصرف در آوردنش در قالب کلمات مقابله نموده و تمام قید و بندها را در هم می شکند. کریستوفر پائولینی

ساکنین ساحل افراد سالم تری می باشند

مطالعات نشان داده اند که افراد ساکن در نزدیکی سواحل دریا از سلامتی بیشتری نسبت به کسانی که در قسمتهای دیگر زندگی می نمایند، برخوردارند. شنا در آب دریا برای سلامتی مفید می باشد. و به این علت که ساکنین ساحل فرصت زیادی برای شنا در آب دریا داشته، به طور طبیعی از سلامتی بیشتری برخوردار خواهند بود. پزشکان توصیه می نمایند از سواحل یا بیمارستانهایی تماشا کنید که مخصوص درمان پاکسازی به وسیله آب دریا می باشند به این علت که این امر موجب هیدارته یا آبدار شدن پوست شده و سیستم ایمنی را بهبود می بخشد.

ارتقاء فعالیتهای جسمانی

ساحل دریا موجب ترغیب به انجام فعالیتهای بیرونی مانند دویدن روی شن های ساحل، والیبال ساحلی، غواصی، موج سواری، و از این دست می گردد. این کار به پیشبرد سبک زندگی فعال کسانی یاری می نماید که در نزدیکی و یا در سواحل زندگی می نمایند.

یاری به خواب با هوای تازه

هوای تازه اقیانوس از یون هایی که به طور منفی شارژ شده اند تشکیل شده است که موجب افزایش ظرفیت مصرف اکسیژن در ما شده و به سلامتی می افزاید. این یون ها بعلاوه موجب تسهیل در تعادل سطح سروتونین گشته، که به داشتن احساس آرامش یاری می نماید. تحقیقات بعلاوه نشان می دهند هنگامی که به صدای امواج گوش می کنید، تا حد بسیار زیادی به آرامش روحی می رسید. در مجموع، این امر منجر به داشتن خوابی بهتر پس از گذراندن اوقاتی در ساحل دریا می گردد.

منبع بزرگی از ویتامین D

ویتامین D نقش بسیار مهمی در تنظیم جذب کلسیم و فسفر، حفظ طبیعی سیستم ایمنی و رشد سالم استخوانها و دندانها ایفاء می نماید. نور خورشید، منبع اصلی ویتامین D بوده، بنابراین، نور طبیعی خورشید همراه با پرتوهای خورشیدی که از شن و ماسه ساحل به ما برمی گردند منبعی بسیار عالی برای احتیاج روزانه ما به ویتامین Dاست.

یاری به مدیتیشن

فقط کنار ساحل دریا نشسته و امواج توفنده بر روی ساحل و برگشت آنها به دریا را مشاهده نمایید. این کار به رها شدن فکر از تمام نگرانی های گذشته و آینده یاری می نماید. با این کار با زمان حال وفق پیدا نموده و با گوش دادن به بالا و پایین رفتن امواج به آرامش می رسیم. عجیب نیست که ماندن در کنار ساحل دریا برای مدیتیشن بسیار عالی است.

منبع: راسخون

به "چگونه زندگی در نزدیکی اقیانوس به بهبود سلامت یاری خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه زندگی در نزدیکی اقیانوس به بهبود سلامت یاری خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید