پاسخ منفی بارسلونا به درخواست جدایی گلر ناراضی

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، نتو گلر برزیلی بارسا تقاضای جدایی در انتقالات زمستانی را مطرح نموده بود که با پاسخ رد روبرو شد.

پاسخ منفی بارسلونا به درخواست جدایی گلر ناراضی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ افراگرافیک، نتو گلر برزیلی تابستان 2019 با یاسپر سیله سن معاوضه شد. نتو از والنسیا به بارسا پیوست و ذخیره هلندی تراشتگن نیز از بارسا به والنسیا منتقل شد. اوضاع البته برای هیچکدام خوب پیش نرفت.

نتو در بارسا به ندرت توانسته جایی در ترکیب ثابت پیدا کند و معین بود که با وجود تراشتگن، فرصت چندانی به او نخواهد رسید. اتفاقی که سبب شده تا نتو به وسیله ایجنتش به سران بارسا درخواست جدایی در انتقالات زمستانی را بدهد اما پاسخ منفی بود.

رونالد کومان سرمربی بارسا که در نشست خبری بازی فینال سوپرکاپ برابر بیلبائو شرکت نموده بود، در خصوص جدایی نتو گفت: قبلا گفته بودم که بعضی بازیکنان جوان تیم که کمتر بازی می نمایند، بهتر است قرضی راهی باشگاهی دیگر شوند تا شانس بیشتری برای بازی داشته باشند اما قضیه نتو متفاوت است. بله؛ مدیر برنامه های او از باشگاه تقاضای جدایی نموده بود اما پاسخ مان منفی بود.

او برای ما یک دروازه بان مهم است و نمی خواهیم در پستی مثل دروازه بانی، شرایط مان متزلزل گردد. تراشتگن باید یک ذخیره مطمئن داشته باشد و نتو پاسخ انتظارات مان را داده است.

نتو در ابتدای فصل به دلیل جراحی تراشتگن چندین بازی در ترکیب ثابت بارسا نهاده شد ولی با بازگشت گلر آلمانی به نیمکت تبعید شد. انتظار می رود او در بازی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری بتواند بار دیگر در ترکیب فیکس بارسا قرار بگیرد. اینیاکی پنیا و آرنائو پناس دیگر دروازه بان های بارسا هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پاسخ منفی بارسلونا به درخواست جدایی گلر ناراضی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ منفی بارسلونا به درخواست جدایی گلر ناراضی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید