هشدار نسبت به افزایش مبتلایان به کرونا در هرمزگان

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد موارد مثبت در استان خواهیم بود.

هشدار نسبت به افزایش مبتلایان به کرونا در هرمزگان

به گزارش وبلاگ افراگرافیک به نقل از مهر، حسین فرشیدی ظهر سه شنبه 12 فروردین در جمع وبلاگ افراگرافیک ضمن تشریح آمار مبتلایان کووید 19 در استان هرمزگان گفت: از تعداد 840 مورد مشکوک به بیماری حاد تنفسی و کووید 19، 190 مورد مثبت قطعی شناسایی و تحت درمان قرار گرفتند و 642 مورد مشکوک همچنان تحت پیگیری درمانی دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند.

فرشیدی اضافه نمود: تمام افراد مشکوک به بیماری حاد تنفسی و مثبت کووید 19 همگی دوران 14 روزه درمان خود پس از ترخیص از بیمارستان در منزل و نقاهتگاه های تکمیل درمان دانشگاه می گذرانند سپس کارشناسان حوزه بهداشت از خانه بهداشت تا مراکز خدمات جامع سلامت پیگیر شرایط سلامت آنان هستند.

وی ضمن تشکر از بهورزان شاغل در 602 خانه بهداشت از سراسر استان ابراز کرد: بهورزان به صورت روزانه پیگیر درمان بیماران هستند و مردم نیز تا به امروز همکاری خوبی با آنان داشته اند.

فرشیدی اظهار کرد: با تجهیز آزمایشگاه تشخیص کرونا به دستگاه های جدید و افزایش تعداد تست ها به 100 مورد در روز و با پیگیری هایی که توسط عوامل بهداشت انجام می گردد ما در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد موارد مثبت در استان خواهیم بود.

فرشیدی اظهار داشت: تا به امروز در بندرعباس 97 نفر، کیش 38 نفر، قشم 21 نفر، میناب 11 نفر، بندرلنگه 7 نفر، حاجی آباد 5 نفر، رودان 4 نفر، بستک 3 نفر، پارسیان و خمیر هرکدام 2 نفر و جاسک یک نفر مبتلابه کرونا داشته اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "هشدار نسبت به افزایش مبتلایان به کرونا در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نسبت به افزایش مبتلایان به کرونا در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید