خبرنگاران نخستین مادرباردار مبتلا به کرونا پس از زایمان در ایرانشهر فوت کرد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، زاهدان- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از فوت نخستین مادر باردار مبتلا به ویروس کرونا خبرداد و گفت: این مادر باردار بعد از زایمان بدلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

خبرنگاران نخستین مادرباردار مبتلا به کرونا پس از زایمان در ایرانشهر فوت کرد

دکتر مهران امینی فرد روز آدینه به خبرنگار وبلاگ افراگرافیک اضافه نمود: این مادر باردار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان خانم الانبیا شهرستان ایرانشهر جان خود را از دست داد.

وی بیان نمود: این مادر باردار ساکن روستای آذرآباد شهرستان دلگان است که سه روز بعد از زایمان با علایم تب و تنگی نفس به بیمارستان ایران مراجعه نموده که پس از انجام تست های اولیه مشکوک به ویروس کرونا تشخیص داده شده بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: این بیمار برای ادامه تست های مربوط به کرونا به بخش سی تی اسکن بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر ارجاع و پس از انجام آزمایش ها و سی تی اسکن های متعدد معین شد که مبتلا به ویروس کرونا است و در بخش ویژه بیماران کرونایی قرنطینه شده بود.

دکتر امینی فرد گفت: این بیمار در زمان بستری در بیمارستان خاتم ایرانشهر بعلت مشکل تنگی تنفس و مقاوم نبودن بدن وی متاسفانه صبح امروز جان خود را از دست داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از سلامت نوزاد به جهان آمده این مادر اطلاع داد و گفت: در معاینات اولیه معین شده است که نوزاد به جهان آمده تا به امروز فاقد علایم مبتلا به ویروس کرونا است و به همین دلیل با هماهنگی های اجرا شده با کادر بهداشت و درمان این نوزاد تا اطلاع ثانوی تحت مراقبت قرار می گیرد.

دکتر اردشیر رحیمی رییس شبکه بهداشت دلگان از اقدامات پیشگبرانه برای کنترل این بیماری در بین خانواده این مادر باردار اطلاع داد و گفت: یک تیم بهداشتی به منظور تشییع جنازه این بیمار و همچنین گندزدایی و ضدعفونی و دریافت آزمایش های کرونا به روستای آذرآباد دلگان اعزام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر شهرستانهای جنوبی سیستان و بلوچستان شامل ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، راسک، مهرستان، دشتیاری، کنارک و چابهار را زیرپوشش دارد.

گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در 450 کیلومتری جنوب غرب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نخستین مادرباردار مبتلا به کرونا پس از زایمان در ایرانشهر فوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نخستین مادرباردار مبتلا به کرونا پس از زایمان در ایرانشهر فوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید