نخستین تبلت تاشو در جهان آماده فروش است

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، سرانجام و پس از مدت ها انتظار، تبلت تاشو لنوو موسوم به ThinkPad X1 Fold برای پیش خرید در دسترس است. شاید بپرسید چرا می گوییم سرانجام؟ زیرا این دستگاه به طور آزمایشی در ماه می (اردیبهشت/خرداد) 2019 معرفی شد و قرار بود در نیمه اول سال جاری میلادی به بازار عرضه شود.

نخستین تبلت تاشو در جهان آماده فروش است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تبلت X1 دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی، پنل OLED با نسبت ابعاد 4: 3 و وضوح 2048 در 1536 پیکسل است.

این محصول دارای روشنایی 300 نیت و 95 درصد پوشش دامنه رنگی DCI-P3 است. این بزرگتر از نمایشگر 7.6 اینچی گلکسی Z. فولد 2 است؛ بنابراین می توانید این محصول را به عنوان یک اولترابوک تصور کنید. این محصول ویندوز 10 را با پردازنده اینتل Core i5-L16G7 و 5 هسته ای اجرا می کند. این محصول 8 گیگابایت رم و ظرفیت باتری 50 واتی دارد.

تبلت تاشو X1 از طریق USB-C با شارژر 65 واتی شارژ می شود. وزن دستگاه 999 گرم (2.2 پوند) است و با روکش چرمی ارائه می شود. صفحه کلید اختیاری بلوتوث Lenovo Fold دارای یک صفحه لمسی و یک حلقه برای نگه داشتن قلم Mod Pen است.

جالب اینجاست که صفحه کلید وقتی تا می شود بین دو نیمه نمایشگر قرار می گیرد و به صورت بی سیم شارژ می شود. هنگام باز کردن، می توانید صفحه کلید را که نیمه پایینی نمایشگر را پوشش می دهد بگذارید و آن را به یک لپ تاپ سنتی تبدیل کنید. این محصول از اتصال Wi-Fi 6 و اتصال 5G برخوردار است و دو پورت USB-C دارد.

پیش خرید ThinkPad X1 Fold از امروز آغاز می شود و با قیمت 2500 دلار آماده خرید است.

منبع: انتخاب

به "نخستین تبلت تاشو در جهان آماده فروش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تبلت تاشو در جهان آماده فروش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید