لزوم تزریق 2 دز واکسن کرونا به وسیله دانش آموزان برای شرکت در امتحانات

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزش اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از لزوم تزریق دو دز واکسن کرونا به وسیله شرکت دانش آموزان برای شرکت در امتحانات نهایی و نوبت اول اطلاع داد.

لزوم تزریق 2 دز واکسن کرونا به وسیله دانش آموزان برای شرکت در امتحانات

محمد حسن صادقی تنها در گفت وگو با وبلاگ افراگرافیک با اشاره به اینکه امتحانات نهایی و میان ترم در استان به صورت حضوری برگزار می گردد، توضیح داد: امتحانات نوبت اول زیر نظر مدارس، مدیران، معلمان و با نظارت آموزش پرورش برگزار می گردد.

وی در مورد امتحانات نهایی دی ماه بیان نمود: امتحانات نهایی دانش آموزان مشروطی سال دوازدهم از دوم دی ماه لغایت 27 دی ماه در 13 حوزه امتحانی برگزار می گردد.

صادقی تنها ادامه داد: امتحانات هماهنگ استانی رشته فنی و حرفه ای نظام سالی واحدی ویژه دانش آموزان به جای مانده نیز از دوشنبه 6 دی ماه لغایت 15 دی ماه آغاز می گردد.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان در مورد تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی، اظهار کرد: تمامی نکات پروتکل های بهداشتی طبق دستورالعمل ارسالی باید رعایت گردد.

وی ادامه داد: رعایت فاصله گذاری جایگاه ها، تهویه مناسب، تناسب تعداد نفرات با توجه به ظرفیت فضا، به همراه داشتن ماسک و جلوگیری از تجمع اولیاء و دانش آموزان در محوطه مدارس از جمله نکاتی است که در این دستور العمل آماده است.

این مسئول در مورد تزریق دو دز واکسن برای ورود به جلسه امتحان، توضیح داد: ضروری است برای ورود به جلسه امتحان، دانش آموزان دو دز واکسن کرونا را تزریق نموده باشند.

صادقی تنها اضافه کرد: در امتحانات نهایی اگر دانش آموزی واکسن کرونا تزریق ننموده باشد، می تواند با هماهنگی مدیر مدرسه و در فضای قرنطینه در امتحان شرکت کند.

وی ادامه داد: طی امتحانات نوبت اول اگر دانش آموزی واکسینه نشده باشد، برایش غیبت موجه ثبت می گردد.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزش اداره کل آموزش و پرورش استان مطرح کرد: توصیه من به اولیای دانش آموزان این است که دانش آموزان را واکسینه نمایند تا از خطرات جدی این ویروس منحوس در امان بمانند.

وی ادامه داد: داشتن کارت واکسیناسیون در حوزه امتحانی مهم است؛ دانش آموزان آرامش خود را برای شرکت در امتحانات حفظ نمایند و حضور به موقع برای شرکت در امتحانات داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم تزریق 2 دز واکسن کرونا به وسیله دانش آموزان برای شرکت در امتحانات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تزریق 2 دز واکسن کرونا به وسیله دانش آموزان برای شرکت در امتحانات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید