شأن آمریکا در حد دزدان دریایی است ، آمریکا به نفعش نیست وارد بازی خطرناک با ایران گردد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مطرح نمود: شأن آمریکا در عرصه سیاسی دنیا امروز در حد دزدان دریایی است و این موضوع در قضیه بیماری کرونا ثابت شد.

شأن آمریکا در حد دزدان دریایی است ، آمریکا به نفعش نیست وارد بازی خطرناک با ایران گردد

به گزارش وبلاگ افراگرافیک به نقل از ایلنا، علاالدین بروجردی درباره اقدامات آمریکا به بهانه انتقال بنزین توسط ایران به ونزوئلا و تحرکات نیروی دریایی آمریکا در منطقه کارائیب، گفت: در این که یکی از روش های دولت آمریکا راهزنی دریایی است شکی وجود ندارد، در ماجرای بیماری کرونا این موضوع به خوبی برای دنیا عیان شد.

وی تاکید نمود: اقدامات از این دست از سوی ایالات متحده دور از ذهن نیست؛ در قضیه بیماری کرونا مشاهده کردید که دست به راهزنی ماسک، دستکش و نیازهای مقابله با بیماری را زد که صدای متحدانش را در آورد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شأن آمریکا در عرصه سیاسی دنیا امروز در حد دزدان دریایی است.

وی تاکید نمود: ایالات متحده به خوبی می داند اگر بخواهند متعرض منافع ملی جمهوری اسلامی ایران باشد، پاسخ متقابلی را دریافت خواهد نمود بنابراین به نفع آمریکا نیست وارد چنین بازی خطرناکی گردد.

بروجردی گفت: ما قطعا از منافع ملی و حقوق خودمان با تمام قدرت دفاع خواهیم.

وی با طرح این مساله که به چه دلیلی ادعا می گردد انتقال بنزین از ایران به ونزوئلا غیرقانونی است؟ روابط ایران و ونزوئلا را کاملا در چارچوب همکاری های مالی دو کشور دانست و تاکید نمود: تحریم های آمریکا برای دنیا امروز مشروعیتی ندارد؛ چراکه تحریم خود این کشور است و هیچ ربطی به شورای امنیت سازمان ملل ندارد.

نماینده مردم بروجرد تاکید نمود: آمریکا به عنوان فرعون زمان هر تصمیمی در جهت منافع خودش ولو نامشروع می گیرد و این به معنای مشروعیت تصمیمات این کشور نیست.

وی در پایان گفت: اقدامات آمریکا کاملا غیرقانونی و نامشروع است و باید پاسخگویی تحریم های تحمیلی به عرصه سیاسی، اجتماعی و مالی دنیا باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "شأن آمریکا در حد دزدان دریایی است ، آمریکا به نفعش نیست وارد بازی خطرناک با ایران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شأن آمریکا در حد دزدان دریایی است ، آمریکا به نفعش نیست وارد بازی خطرناک با ایران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید